X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ψυχρό φινλανδικό αίμα!

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland takes a curve followed by Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany during the Formula One Russian Grand Prix at the 'Sochi Autodrom' circuit, in Sochi, Russia, Sunday, April. 30, 2017. (AP Photo/Sergei Grits) AP

Ο Valtteri Bottas πανηγύρισε στο ρωσικό Grand Prix την παρθενική του νίκη στην F1! Vettel και Raikkonen συμπλήρωσαν το βάθρο, τέταρτος ο Hamilton.

Μπορεί να χρειάστηκε να φτάσει στο 83ο του Grand Prix στον μαγικό κόσμο της Formula 1 για να πανηγυρίσει μία νίκη αλλά η δωδέκατη φορά που ανέβηκε στο βάθρο αποδείχθηκε και τυχερή! Ο λόγος για τον Valtteri Bottas που θριάμβευσε στο ρωσικό GP, αντέχοντας στην ασφυκτική πίεση του Sebastian Vettel.

Για τον Φινλανδό η κίνηση ματ ήρθε στην εκκίνηση, όπου «εκτοξεύτηκε» από την τρίτη θέση του grid, στην πρωτοπορία. Από εκεί και πέρα, αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να διαχειριστεί τα ελαστικά της Pirelli και τη διαφορά του από τα κόκκινα μονοθέσια που τον ακολουθούσαν. Αν εξαιρεθεί ένα μπλοκάρισμα που πλήγωσε λίγο το εμπρός αριστερό ελαστικό του, ο οδηγός της Mercedes ήταν αλάνθαστος.

Δεν πτοήθηκε ούτε στους τελευταίους γύρους όταν έβλεπε στους καθρέφτες του την κατακόκκινη SF70H του Vettel και έτσι έσπασε επιτέλους το ρόδι. Παράλληλα, έφερε τη Mercedes στην κορυφή της βαθμολογίας κατασκευαστών αλλά της έβαλε και δύσκολα για τη συνέχεια, σε ότι αφορά στην επιβολή team orders.

Όσο για τις Ferrari, μετά το ιστορικό 1-2 στις κατατακτήριες, το 2-3 στον αγώνα σίγουρα δεν αποτελεί ιδανική έκβαση. Μετά την αλλαγή ισορροπιών όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, οι Ιταλοί δοκίμασαν με εναλλακτική στρατηγική να αποκτήσουν ξανά το πάνω χέρι αλλά δεν τους βγήκε. Ο Vettel μπήκε για τη μοναδική αλλαγή ελαστικών (από πάρα πολύ μαλακή, σε πολύ μαλακή γόμα) επτά γύρους μετά τον Bottas. Εύλογα είχε καλύτερο ρυθμό προς το τέλος αλλά κρίνοντας εκ των υστέρων, ίσως τα πράγματα να είχαν εξελιχθεί διαφορετικά αν είχε μπει για pit stop 2-3 γύρους νωρίτερα.

Τουλάχιστον έφυγε κερδισμένος από τη Ρωσία, καθώς ο μεγάλος του αντίπαλος στη βαθμολογία, ο Lewis Hamilton, έμεινε εκτός βάθρου, το οποίο συμπλήρωσε ο Kimi Raikkonen. Έτσι το προβάδισμα του Vettel αυξήθηκε, την ώρα που ο Hamilton διένυε το πιο δύσκολο φετινό του τριήμερο, αδυνατώντας να ακολουθήσει το ρυθμό των άμεσων αντιπάλων του.

Με τον Daniel Ricciardo να μένει πολύ νωρίς από φρένα, ο Max Verstappen σήκωσε τη σημαία της Red Bull τερματίζοντας πέμπτος, σε έναν αθόρυβο αγώνα όπου ούτε απείλησε αλλά ούτε απειλήθηκε. Για 14η συνεχόμενη φορά ο Sergio Perez βρέθηκε στους βαθμούς, με τη Force India να έχει ξανά και τα δύο μονοθέσιά της σε βαθμολογούμενες θέσεις. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν o Nico Hulkenberg με τη Renault αλλά και οι Felipe Massa (Williams), Carlos Sainz (Toro Rosso) που ήταν ένα γύρο πίσω.

Συνολικά είχαμε τέσσερις εγκαταλείψεις, εκτός του Ricciardo οι Jolyon Palmer (Renault) και Romain Grosjean (Haas) συγκρούστηκαν στον πρώτο γύρο προκαλώντας την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ενώ ο Fernando Alonso δεν εκκίνησε καν! Ο Ισπανός έμεινε στο γύρο σχηματισμού (!) με πρόβλημα στο ERS της μονάδας ισχύος της Honda.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Η συνέχεια, σε δύο εβδομάδες με το Grand Prix Βαρκελώνης στο σιρκουί του Μονμελό.

Photo credits: AP Photo/Sergei Grits

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ