X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πόσα Grand Prix χωρούν σε μία σεζόν;

LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Η Liberty Media θέλει να επεκτείνει το καλεντάρι της Formula 1 πέραν των 21 αγώνων. Η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος έχει αλλάξει πολλά. Άλλα έχουν εφαρμοστεί και άλλα θα εφαρμοστούν μελλοντικά.

Η αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος στη Formula 1, με την αμερικανική Liberty Media να βρίσκεται πλέον στο… τιμόνι, έχει αλλάξει πολλά. Άλλα θεατά και άλλα αθέατα. Άλλα έχουν εφαρμοστεί ήδη και άλλα θα εφαρμοστούν μελλοντικά.

Αλλά όπως αποδεικνύει η στρατηγική της Liberty σχετικά με την επέκταση του αγωνιστικού προγράμματος (τόσο σε αριθμούς όσο και σε προορισμούς και τρόπο προσέγγισης), η φιλοσοφία έχει πλέον αλλάξει.

«Θέλουμε να συνεργαστούμε με τις ομάδες και να καθορίσουμε πως θέλουμε να εξελίσσεται το καλεντάρι. Όμως η άποψή μας είναι πως πρέπει να έχουμε περισσότερους από 21 αγώνες. Πρέπει να κάνουμε προεργασίες σχετικά με τις αγορές που πρέπει να επισκεπτόμαστε. Ενώ αρχίσουμε να καθορίζουμε το καλύτερο δυνατό καλεντάρι, στις καλύτερες αυτή την περίοδο περιοχές του πλανήτη, θέλουμε να έχουμε ενεργητικό ρόλο.

Να ξεκινάμε εμείς συζητήσεις με πόλεις, ενώ συνήθως γινόταν το αντίθετο, το ενδιαφέρον ερχόταν μόνο από αλλού. Όμως όλα πρέπει να γίνουν σε συνεργασία με τις ομάδες, για να βρούμε που είναι τα όρια και τι έχει νόημα για όλους», είπε ο νέος εμπορικός διευθυντής της F1, Sean Bratches, σε συνέντευξή του στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

Παράλληλα, τόνισε τη σημασία του να αποφεύγεται η διεξαγωγή μεγάλων αθλητικών εκδηλώσεων τις ίδιες ημερομηνίες.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ