X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ποινή 40 θέσεων στον Vandoorne!

O Βέλγος οδηγός της McLaren-Honda θα εκκινήσει τον δωδέκατο αγώνα της χρονιάς από την τελευταία θέση του grid!

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά σαράντα θέσεις ποινής έχει ο Stoffel Vandoorne ενόψει του Grand Prix Βελγίου, που αποτελεί τον δωδέκατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Έτσι ο Βέλγος που ανανέωσε πριν λίγες ημέρες τη συνεργασία του με τη McLaren, θα αναγκαστεί να εκκινήσει το παρθενικό του εντός έδρας Grand Prix από την τελευταία θέση του grid!

Αν αναρωτιέστε πως ανέβηκε τόσο ψηλά το ποινολόγιο, ο 25χρονος δεν υπέπεσε σε κάποιο ατόπημα, απλά θα έχει νέα μέρη στο μονοθέσιό του. Η Honda ήθελε να φέρει αναβαθμισμένες υβριδικές μηχανές (Spec 4) στο Σπα, όμως δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στο αρχικό της χρονοδιάγραμμα. Έτσι οι MCL32 των Fernando Alonso και Vandoorne έχουν απλά μέρος των αναβαθμίσεων, με τον Ισπανό να έχει το Spec 3.5 ενώ ο Βέλγος το 3.6.

Κι αυτό στην περίπτωση του Vandoorne σημαίνει πως χρησιμοποιεί το όγδοο Turbo, την όγδοη MGU-H, το έκτο κατά σειρά σύστημα ανάκτησης ενέργειας, την έκτη μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης, την πέμπτη MGU-K και τον πέμπτο κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE). Σε όλα τα προαναφερθέντα μέρη, το ετήσιο όριο είναι τα τέσσερα, άρα κάθε νέο εξάρτημα, φέρνει ποινές.

Spa Francorchamps, Belgium. Friday 25 August 2017. Stoffel Vandoorne, McLaren. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _R3I8709 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Σαν κερασάκι στην τούρτα, ο Vandoorne πήρε και πέντε ακόμα θέσεις ποινής για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι έφτασε τις 40 και θα εκκινήσει τελευταίος. Σίγουρα όχι ότι καλύτερο μπροστά στους συμπατριώτες του αν και εξ αρχής ήξερε πως λόγω του επιπέδου δυναμικότητας της ομάδας του, δεν θα μπορούσε να στοχεύει όσο ψηλά θα ήθελε.

"Είναι κρίμα που αυτές οι ποινές ήρθαν στο Σπα αλλά αυτό δεν αλλάζει τώρα. Ήταν αναπόφευκτες μετά τα προβλήματα που είχαμε στο ξεκίνημα της σεζόν. Όμως αυτό δεν πρόκειται να μειώσει τα κίνητρά μου στον αγώνα, o οποίος γνωρίζουμε ήδη πως θα είναι δύσκολος. Οι τελικές ταχύτητες παίζουν σημαντικό ρόλο στον πρώτο και τον τελευταίο τομέα της πίστας και εκεί υστερούμε πολύ. Ίσως με τη βοήθεια του καιρού, να μπορέσουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα", είπε ο Vandoorne.

Ο οδηγός της McLaren προέρχεται από την καλύτερη φετινή του εμφάνιση, καθώς στην Ουγγαρία κέρδισε τον παρθενικό του βαθμό στη σεζόν του 2017.

Photo credits: McLaren media centre

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ