X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Πήρε κεφάλια η Honda!

Η Honda προχώρησε σε αλλαγές λόγω των προβλημάτων που παρουσίασαν πέρσι οι κινητήρες της.

Σε διαρθρωτικές αλλαγές με άμεση ισχύ προχωρά η Honda καθώς ανακοίνωσε την αντικατάσταση του μέχρι πρότινος επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης κινητήρα, Yasuhisa Arai. Τη θέση του παίρνει ο Yusuke Hasegawa που θα έχει υπό την εποπτεία του την παραγωγή και τον έλεγχο του κινητήρα.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως νέος επικεφαλής του προγράμματος F1 αναλαμβάνει ο Yoshiyuki Matsumoto.

Σε ό,τι αφορά στον Arai, μετακινείται στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της Honda αναλαμβάνοντας θέση ανώτερου managing officer.

Η Honda επέστρεψε το 2015 στη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων της McLaren αναβιώνοντας την θρυλική συνεργασία του παρελθόντος. Μόνο που τα αποτελέσματα κατά τη διάρκεια της σεζόν ήταν τραγικά με την ομάδα να καταλαμβάνει την 9η θέση σε σύνολο 10 ομάδων με απολογισμό μόλις 27 βαθμούς.

Και υπεύθυνη σε μεγάλο βαθμό γι' αυτό ήταν η Honda καθώς η κινητήρια μονάδα της αποδείχθηκε εύθραυστη λόγω πολλών προβλημάτων αξιοπιστίας, ενώ υστερούσε σημαντικά σε απόδοση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δεν ήταν, μάλιστα, λίγες οι φορές που οι πιλότοι της McLaren και κυρίως ο Fernando Alonso εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους και τον εκνευρισμό τουςγια τους ιαπωνικούς κινητήρες...

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Πρεμιέρα για την Red Bull RB12

STR11, το νέο μονοθέσιο της Toro Rosso

Αυτή είναι η Manor MRT05

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ