X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Οττ Τάνακ: Στην Toyota για τον τίτλο

Toyota Gazoo 2018. MEDIAPOOL FINLAND

Ο νέος αστέρας του WRC, Οττ Τάνακ, λέει ότι βγήκε από τη "σκιά" του Οζιέ στην M-Sport και ότι το Yaris WRC είναι ικανό για νίκες.

Ο Οττ Τάνακ, ένας εκ των εν δυνάμει παγκόσμιων πρωταθλητών της νέας γενιάς του WRC, άφησε την M-Sport Ford για χάρη της Toyota για να βγει από τη "σκιά" του Σεμπαστιάν Οζιέ στην ομάδα της Κούμπρια και να αποκτήσει την ευκαιρία να κατακτήσει τον τίτλο.

Ο Εσθονός, που το 2017 κατάφερε να συνδυάσει την φαινομενική του ταχύτητα με την εμπειρία που χρειαζόταν για να κερδίσει, και μάλιστα δύο αγώνες (Σαρδηνία και Γερμανια), θα οδηγεί ένα Toyota Yaris WRC δίπλα στους Φινλανδούς Γιάρι Μάτι Λάτβαλα και Εσαπέκα Λάππι - οι οποίοι επίσης τρέφουν ελπίδες τίτλου μετά την απρόσμενα επιτυχημένη πρώτη χρονιά της επιστροφής της Toyota στο WRC.

"Ήταν εύκολο να το δουν όλοι ότι η Toyota έκανε καλή δουλειά ήδη από πέρσι: από την πρώτη της σεζόν ήταν αρκετά αναγωνιστική, και με μεγάλη δυναμική εξέλιξης", είπε ο Τάνακ. "Αυτό ήταν το κλειδί για να διασφαλίσω ότι θα βρίσκομαι μ' αυτήν την ομάδα τα επόμενα χρόνια, και περιμένω να έχω εδώ τις περισσότερες πιθανότητες που υπάρχουν για να κερδίσω το πρωτάθλημα".

Μετά από 6 χρόνια με την M-Sport, ο Τάνακ ένιωθε ότι δεν θα είχε την ευκαιρία να κάνει το τελικό βήμα με την παρουσία του πεντάκις παγκόσμιου πρωταθλητή Οζιέ στην ομάδα: "Ήταν πολύ ωραία που συνεργαζόμουν με τον Σεμπαστιάν, και είχαμε πολύ δυνατή ομάδα, όμως κάποιες φορές οι οικονομικοί πόροι [της M-Sport] ήταν περιορισμένοι κι απ' το αυτοκίνητό μας έλειπε η εξέλιξη που είχε το αυτοκίνητο του Σεμπαστιάν.

Ήμασταν το δεύτερο πλήρωμα της ομάδας πέρσι και θα είμασταν και στο μέλλον, οπότε ίσως αυτή να μην ήταν η καλύτερή μας ευκαιρία να γίνουμε πρωταθλητές. Αυτή η μεταγραφή μου στην Toyota ήταν ό,τι χρειαζόμουν για να ανοίξω τον ορίζοντά μου".


"ΤΟ YARIS ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ"

Ο Τάνακ έχει ήδη κάνει στο μπάκετ του Yaris WRC τέσσερις μέρες δοκιμών σε άσφαλτο και πάγο ενόψει του Ράλι Μόντε Κάρλο, που ανοίγει την αυλαία του WRC 2018 στις 25-28 Ιανουαρίου, ενώ έχει γράψει κι άλλες δύο μέρες δοκιμών στο χιόνι ενόψει του Ράλι Σουηδίας.

"Αναμφίβολα τα αυτοκίνητα (σ.σ.: Toyota Yaris WRC και Ford Fiesta WRC) είναι διαφορετικά, αλλά δεν μπορώ να βρω αρνητικά - είναι και τα δύο καλά. Η φιλοσοφία κάθε αυτοκινήτου είναι αλλιώτικη, συμπεριφέρεται το καθένα με διαφορετικό τρόπο. Σίγουρα το Toyota είναι ικανό για νίκη στο Μόντε Κάρλο, αλλά δεν είναι ίσως το εξυπνότερο να πιέσουμε για νίκη εκεί - στη συνέχεια υπάροχουν αγώνες που μπορούμε να πιέσουμε πιο πολύ.

Πρέπει να κερδίσουμε αγώνες για να διεκδήσουμε το πρωτάθλημα. Πρέπει απλά να συνηθίσω την ομάδα, αλλά μέχρι στιγμής η προετοιμασία έχει πάει πολύ καλά. Ήδη η ομάδα με υποστηρίζει πολύ και αισθάνομαι πολύ καλά εδώ. Σε λίγες μέρες θα δούμε πως τα πάμε και σε σύγκριση με το χρονόμετρο".

Διαβάστε στο ένθετο «AUTO» του «Έθνους της Κυριακής» 21 Ιανουαρίου όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το φετινό WRC, λίγες μέρες πριν την Αφετηρία στο Μόντε Κάρλο...

www.driveandtravel.gr

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ