X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Οι πρώτες συζητήσεις για να αλλάξει η F1

2017 GETTY IMAGES

Κορυφαίοι κατασκευαστές συναντώνται στο Παρίσι με αντικείμενο συζήτησης το μέλλον της Formula 1.

Μπορεί η νίκη του Sebastian Vettel και της Ferrari να προσέφερε αισιοδοξία πως το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 θα είναι πιο συναρπαστικό από τα τρία προηγούμενα, όμως αυτό απλά δεν είναι αρκετό.

Η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι σαφές πως είχε πάρει πολύ λάθος δρόμο και οι φετινοί κανονισμοί αποτέλεσαν την πρώτη κίνηση… αναστροφής. Τα ελαστικά έχουν μεγαλύτερη αντοχή, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα οι οδηγοί να πιέζουν περισσότερο στο όριο, τα μονοθέσια είναι πιο εντυπωσιακά. Όμως ακόμα λείπει ο ήχος, ακόμα λείπουν αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όμως όλα αυτά ενδέχεται να αλλάξουν μετά από αυτή τη συνάντηση… γιγάντων. Ένα από τα θέματα συζήτησης είναι αν θα διατηρηθούν οι τούρμπο υβριδικοί κινητήρες ή αν θα επιλεχθούν πιο απλοί αλλά και πιο φασαριόζιοκοι κινητήρες. Αν τα μονοθέσια πρέπει να γίνουν πιο φθηνά και πιο… αναξιόπιστα.

Προφανώς όλες οι συζητήσεις θα είναι θεωρητικές αλλά και μόνο η παρουσία του Volkswagen Group στη συνάντηση, κρίνεται πολύ σημαντικό. Τον γερμανικό όμιλο εκπροσωπεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamborghini και πρώην επικεφαλής της Gestione Sportiva της Ferrari, Stefano Domenicali.

Περιμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον τις πρώτες διαρροές απ’ όσα θα προκύψουν από αυτές τις συζητήσεις. Ποιος ξέρει; Ίσως καθρεφτίζουν πράγματι το μέλλον της Formula 1 από το 2020 και μετά…

Photo Credits: redbullcontentpool.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ