X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ο Σόλμπεργκ στο χιόνι με το VW Polo R5

JOHAN AXELSSON 2017

Ο Πέτερ Σόλμπεργκ ήταν ένας από τους τρεις παγκόσμιους πρωταθλητές ράλι που συμμετείχαν στο τετραήμερο τεστ εξέλιξης του αγωνιστικού Volkswagen Polo GTI R5 στη Σουηδία - και το διασκέδασε τόσο που μπήκε σε σκέψεις να γυρίσει για έναν αγώνα στο WRC, μετά από πέντε χρόνια που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross.

Τα αγωνιστικά R5 βρίσκονται στο τελευταίο σκαλί πριν τα κορυφαία WRC, και απευθύνονται σε αγωνιζόμενους σε διεθνή ή εθνικά πρωταθλήματα ράλι - ειδικά τώρα, που τα WRC νέας γενιάς (από το 2017) επιτρέπεται, λόγω ισχύος και απόδοσης, να οδηγούνται μόνο από τους ελάχιστους οδηγούς που κατέχουν την ανώτατη αγωνιστική άδεια της FIA.

Ο Polo R5 είναι τετρακίνητο, με 272 ίππους, και όπως είναι λογικό βασικός στόχος της εξέλιξής του είναι να μην είναι δύστροπο. "Το αυτοκίνητο ήταν προβλέψιμο και εύκολο στην οδήγηση, κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για ένα R5", είπε ο Σόλμπεργκ. Το Polo R5 θα πάρει την ομολογκασιόν του το καλοκαίρι, και έπειτα θα εκκινήσει τους πρώτους του αγώνες. Η VW έχει ήδη δεχθεί 15 παραγγελίες.

Ο Νορβηγός συνέχισε: "Το διασκέδασα, και δεν ήθελα να βγω στο τέλος της μέρας. Κάναμε σχεδόν 300 χιλιόμετρα σε μία ημέρα, κάτι πολύ διαφορετικό απ' ό,τι έχω συνηθίσει στο Παγκόσμιο Rallycross. Με την εμπειρία μου από τα χρόνια των ράλι δούλεψα μαζί με τους μηχανικούς για μικρές αλλαγές στο αυτοκίνητο".

JOHAN AXELSSON 2017

Ο Σόλμπεργκ διασκέδασε τόσο πολύ, μάλιστα, που ονειρεύεται την επιστροφή σ' έναν αγώνα του WRC - ειδικά αν πρόκειται για το φετινό Ράλι Ουαλίας, όπου πιθανότατα θα αγωνιστεί και ο 16χρονος γιος του, Όλιβερ.

"Τώρα που έκανα δοκιμές μ' αυτό το αυτοκίνητο, θα ήθελα πολύ να τρέξω. Δεν ξέρω αν είναι εφικτό, και δεν έχουμε συζητήσει με τη VW γι' αυτό, όμως θα μου άρεσε πολύ να έκανα έναν αγώνα", κατέληξε. Ο "Σολ" αγωνίστηκε για τελευταία φορά με WRC με το Ford το 2012. Έκτοτε, κατέκτησε δύο παγκόσμιους τίτλους Rallycross και τώρα αγωνίζεται με την δική του ομάδα, PSRX Volkswagen Team Sweden.

Μαζί του στις δοκιμές της Volkswagen στη Σουηδία βρέθηκε ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Μάρκους Γκρόνχολμ και ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής, Junior και WRC2, Πόντους Τίντεμαντ. Εξέλιξαν το Polo GTI R5 για τέσσερις μέρες, σε θερμοκρασίες που έπεφταν μέχρι και στους -15 βαθμούς Κελσίου.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ