X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ο ρόλος της Giulia στην επιστροφή της Alfa Romeo στην F1

Τι σχέση μπορεί να έχει η νέα Giulia με τη Formula 1 και την ενδεχόμενη επιστροφή της Alfa Romeo στην κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ; Κι όμως έχει και μάλιστα πολύ μεγάλη.

Προ ημερών στο Balocco, κατά την παρουσίαση της νέας Giulia, την οποία μάλιστα είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ,ο Sergio Marchionne ρωτήθηκε για πολλοστή φορά σχετικά με το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην F1 η ιταλική φίρμα.

" Από την Giulia θα εξαρτηθεί", απάντησε ο CEO της FCA και πρόσθεσε αναλύοντας το σκεπτικό του: " Δεν ξέρω αν η Alfa θα μπει στην F1, αλλά αν το πράξει θα είναι ως κατασκευαστής, με δική της ομάδας και όχι απλά ως προμηθευτής κινητήρων. Πολλά θα εξαρτηθούν από τις πωλήσεις που θα κάνει η Giulia. Για να χρηματοδοτήσεις αγωνιστικές δραστηριότητες χρειάζεται να πουλάς αυτοκίνητα".

Ο 64χρονος Ιταλο-Καναδός αναφέρθηκε με κολακευτικά λόγια στη νέα πολυαναμενόμενη κατασκευή της alfa Romeo λέγοντας χαρακτηριστικά: " Είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο που κατασκεύασε το Gruppo τα τελευταία 12 χρόνια. Είναι ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο το οποίο οδήγησα και με εντυπωσίασε".

MONZA, ITALY - SEPTEMBER 06: Fiat CEO Sergio Marchionne stands on the grid before the Formula One Grand Prix of Italy at Autodromo di Monza on September 6, 2015 in Monza, Italy. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) GETTY IMAGES

Ο στόχος που έχει θέσει ο Marchionne είναι μέχρι το 2018 οι ετήσιες πωλήσεις της Alfa να φτάσουν δηλαδή τις 400 χιλιάδες οχήματα παγκοσμίως.

Η Giulia είναι το μεγάλο στοίχημα της φίρμας, καθώς προέρχεται μέσα από μια επένδυση της τάξης των 5 δισ. ευρώ, χρήματα που διατέθηκαν για τη δημιουργία 7 νέων μοντέλων μέχρι το 2017 για να χτυπήσει η ιταλική εταιρία κατηγορίες οχημάτων από τις οποίες –κραυγαλέα- απουσίαζε εδώ και χρόνια.

Η Alfa Romeo πρωταγωνίστησε στα πρώτα χρόνια της Formula 1, με τους Nino Farina (1950) και Juan Manuel Fangio (1951) να στέφονται Πρωταθλητές.

Οι δύο τίτλοι που κατέκτησε η στις αρχές του '50 οπότε και θεσπίστηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, είναι ό,τι καλύτερο έχει πετύχει η εταιρεία από το Μιλάνο στο σπορ.

Τις δεκαετίες του '60 και του '70 βρισκόταν στο χώρο ως προμηθευτής κινητήρων, ενώ το 1979 επέστρεψε με δική της ομάδας αποχωρώντας οριστικά στα τέλη του 1985.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Όλα τα τιμόνια του Alonso σε ένα γράφημα

Δηλώσεις Paul Hembery για τις Δοκιμές Βαρκελώνης

Δοκιμές Βαρκελώνης - 2η μέρα: Στην κορυφή πάλι ο Verstappen!

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ