X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Νέος κινητήρας για τη McLaren

Fernando Alonso on track. MCLAREN

Η αξιοπιστία του, σύμφωνα με τον Yasuhisa Arai, ανοίγει το δρόμο για την αύξηση της ιπποδύναμης.

H Honda κατασκεύασε μια βαρέως τροποποιημένη εκδοχή της μονάδας ισχύος της Formula 1, η οποία -σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή Yasuhisa Arai- έχει λύσει δια παντός τα προβλήματα αξιοπιστίας. Δεν αποκλείεται, έτσι, η McLaren-Honda να εμφανιστεί αρκετά πιο ανταγωνιστική μετά το θερινό διάλειμμα της F1, στα τέλη του Αυγούστου στο Spa του Βελγίου.

Στην πράξη, έχοντας πλέον έναν αξιόπιστο κινητήρα, οι Ιάπωνες μηχανικοί θα αποκτήσουν την ευχέρεια να προχωρήσουν σε περαιτέρω "άνοιγμα" του, στην αποκάλυψη περισσότερης ιπποδύναμης που αναγκαστικά έμενε περιορισμένη λόγω των προβλημάτων αξιοπιστίας από την αρχή του 2015, που η Honda επέστρεψε στο σπορ.

Ο Arai τόνισε ότι η Honda αποφάσισε να αλλάξει τη στρατηγική της χρήσης των "κουπονιών" εξέλιξης του κινητήρα. " Είμαι αισιόδοξος ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας τα έχουμε μια αφήσει πίσω μας, που σημαίνει ότι θα είμαστε σε θέση να στρέψουμε την προσοχή μας στην αύξηση της ισχύος", είπε ο Ιάπωνας. " Δεν θα είναι όλες οι αναβαθμίσεις έτοιμες για το GP Βελγίου. Θα χρησιμοποιήσουμε ορισμένα εξαρτήματα στο Spa, και τα υπόλοιπα τις επόμενες εβδομάδες", συμπλήρωσε.

"Ο πιο σημαντικός τομέας για να επικεντρωθούμε είναι η καύση. Οι κανονισμοί απαιτούν υψηλή αποδοτικότητα της καύσης [του μίγματος] κι έτσι θέλουμε να αλλάξουμε τα χαρακτηριστικά των θαλάμων καύσης και των συστημάτων εισαγωγής και εξάτμισης. Ένας άλλος τομέας αφορά στον περιορισμό της μηχανικής τριβής, κι έτσι θα κάνουμε τροποποιήσεις και στο σύστημα μετάδοσης".

" Αν προσπαθήσεις να κάνεις συγκομιδή ενέργειας με τον MGU-H, τότε καταπονείται ιδιαίτερα ο υπερσυμπιεστής. Όταν το Turbo βρίσκεται υπό πίεση, δεν μπορεί να κάνει ό,τι πρέπει να κάνει, δηλαδή να πιέσει περισσότερο αέρα μέσα στον κινητήρα, κι έτσι περιορίζεται η ιπποδύναμη".

" Αυτό είναι το αποτέλεσμα ενός εξαρτήματος, που βλάπτει όλα τα υπόλοιπα, αντί να συνεργάζεται μαζί τους. Τέτοιου είδους οι τεχνικές αλυσιδωτές αντιδράσεις, που αναγκάζουν το αυτοκίνητο να ακινητοποιηθεί, ήταν αναμφίβολα περισσότερες από όσες υπολογίζαμε, ή φανταζόμασταν".

Ο Arai κατέληξε: " Η υπάρχουσα τεχνολογία της F1 είναι πολύ πιο σοφιστικέ (σ.σ.: σε σχέση με το 2008, που η Honda αποχώρησε από τη F1) και είναι δύσκολο να κατασκευάσεις ένα καλό αγωνιστικό αυτοκίνητο".

" Σίγουρα δεν μπορούσα να φανταστώ, από τεχνολογική άποψη, τι μας περίμενες. Όμως έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην κατεύθυνση που έχουμε ακολουθήσει με τη μονάδα ισχύος μας. Έπρεπε να δημιουργήσουμε κάτι επαναστατικό για να κερδίσουμε τις κορυφαίες ομάδες, κι αυτός είναι ο απόλυτος στόχος μας: να κερδίσουμε τους καλύτερους".

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Χρόνια πολλά Fernando

Πως ο Vettel έφτασε στη νίκη στην Ουγγαρία

O Vettel νικητής στο... ροντέο του Hungaroring

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ