X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Με πολλές αναβαθμίσεις η Ferrari

© FERRARI MEDIA

Η ιταλική ομάδα πιέζει όσο μπορεί για να διεκδικήσει φέτος τους παγκόσμιους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές.

Παραδοσιακά ο πρώτος αγώνας όπου οι ομάδες έφερναν σημαντικά πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων τους, ήταν ο πρώτος ευρωπαϊκός – το Grand Prix Ισπανίας.

Ωστόσο, ενδεικτικό της δίψας που έχει η Ferrari να επιστρέψει στην κορυφή της Formula 1, είναι πως φέτος δεν θα περιμένει μέχρι τον πέμπτο αγώνα της χρονιάς.

Ήδη από τώρα και το Grand Prix του Μπαχρέιν που αποτελεί την τρίτη στάση στον φετινό μαραθώνιο, δοκιμάζει σημαντικές αναβαθμίσεις στην SF70H!

To κόκκινο μονοθέσιο έχει νέα εμπρός αεροτομή με τρία στελέχη σε κάθε πλευρά και δύο να απλώνονται σε όλο της το μήκος, καθώς και νέο σχεδιασμό στο πάνω της μέρος (ακολουθώντας ένα σχέδιο που είχαμε δει από τη Mercedes), την οποία στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών είχε μόνο ο Kimi Raikkonen.

Υπάρχει νέο πάτωμα και ειδικά για το απαιτητικό σιρκουί του Σακχίρ με τις εξοντωτικές θερμοκρασίες για ανθρώπους και μηχανές (σ.σ. στους 37 Κελσίου η θερμοκρασία αέρα στο FP1) διάφορες λύσεις για περαιτέρω ψύξη των υβριδικών μηχανών – πράγμα που στην περίπτωση του Raikkonen φάνηκε να μη φέρνει ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Photo credits: Ferrari Media Centre

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ