X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Κόκκινα βέλη στο Μπαχρέιν

ραικονεν δοκιμες F2008

Το 1-2 έκαναν στα δοκιμαστικά της πίστας Σακχίρ,Raikkonen και Badoer με τους δύο οδηγούς να...τρελαίνουν τα χρονόμετρα.

Με τον Kimi Raikkonen να βρίσκεται σε εξαιρετική φόρμα σε συνεργασία με τον άψογο κινητήρα F2008 και τις ιδανικές καιρικές συνθήκες κατάφερε να πραγματοποιήσει τον ταχύτερο χρόνο σε 77 γύρους με 1:30.595 στην πίστα του Σακχίρ.
Έφθασε και στο σημείο να ξεπεράσει και τον έτερο κόκκινο πιλότο αφού πλησίασε με διαφορά 2 δευτερολέπτων παραπάνω σε σχέση με τον Φελίπε Μάσα που κέρδισε την περσινή Pole Position.

Ο Lucas Badoer για λογαριασμό της Ferrari,συμπληρώνοντας 64 γύρους ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον πρωταθλητή του 2007.

Aπό την άλλη πλευρά οι ''Ιάπωνες'' με τους οδηγούς Jarno Trulli και Timo Glock,με τον Γερμανό οδηγό να είναι 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Φινλανδό και για λίγα εκατοστά του δευτερολέπτου από τον Badoer κάνοντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Ο άτυχος της ιστορίας,Jarno Trulli,ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων συμπληρώνοντας τους λιγότερους γύρους (60),δεν άφησε πολλές προυποθέσεις για κάτι καλύτερο.

''Η συγκέντρωση μας και πάλι ήταν στη δομή του αμαξώματος με σκοπό να βρούμε διαφορετικές μηχανικές λύσεις αλλά δυστυχώς χάσαμε πολύ χρόνο και στα δύο αμαξώματα λόγω της βλάβης στο κιβώτιο ταχυτήτων.''δήλωσε ο Pascal Vasselon,επίσημος γενικός διευθυντής αμαξώματος Toyota.

Ενώ συμπλήρωσε πώς: ''Ήταν ντροπιαστικό αλλά δοκιμάζουμε πολλά μηχανικά σημεία,συμπεριλαμβανομένου το νέο κιβώτιο ταχυτήτων,θα μάθουμε απ' τις αναφορές βλαβών για να βελτιώσουμε το αμάξωμα πρίν την έναρξη της σεζόν.''

Αναλυτικά οι χρόνοι από το Sakhir:


















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ