X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ήταν πιο γρήγορη η Ferrari από τη Mercedes;

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany races past his celebrating team on the way to winning the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Sunday, March 26, 2017. (AP Photo/Andy Brownbill) AP

O Sebastian Vettel θριάμβευσε στην πρεμιέρα του 2017 στην Αυστραλία αλλά η νίκη ήρθε μέσω ταχύτητας ή στρατηγικής;

Μετά την ολοκλήρωση του εναρκτήριου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος όπου ο Sebastian Vettel είδε πρώτος την καρό σημαία, ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes Toto Wolff, παραδέχθηκε πως η Ferrari είχε το ταχύτερο μονοθέσιο.

Αυτό όμως ήταν μία ειλικρινής παραδοχή ή απλά δεν ήθελε να παραδεχθεί πως ήταν λανθασμένη η επιλογή να μπει τόσο νωρίς για αλλαγή ελαστικών;

Θυμίζουμε πως ο Hamilton μπήκε στα pit στον 18 γύρο, επιστρέφοντας στην πίστα πίσω από τη Red Bull του Max Verstappen.

Ο Vettel έκανε τη δική του αλλαγή ελαστικών από ultra soft σε soft έξι γύρους μετά και κατάφερε να επιστρέψει στην πίστα μπροστά από τους προαναφερθέντες. Δεν είδαμε λοιπόν πραγματική μάχη ρόδα με ρόδα ανάμεσα στην SF70H και τη W08 EQ Power+.

Ενδεικτικά των αποριών είναι όσα είπε ο επικεφαλής μηχανολογίας της Ferrari, Jock Clear, στο motorsport.com:

«Αν είχαν εμπλακεί σε μάχη, θα βλέπαμε ίσως πιο μονοθέσιο είναι ταχύτερο. Αλλά ειλικρινά, δεν μπορώ να πω με σιγουριά μετά τα σημερινά καθώς κανένας εκ των δύο δεν βρέθηκε πραγματικά υπό πίεση. Στο ξεκίνημα του αγώνα ο Lewis διαχειριζόταν το προβάδισμά του γιατί αυτό έπρεπε να κάνει. Και το ίδιο συνέβη μετά με τον Seb στην πρωτοπορία. Ακόμα λοιπόν δεν έχουμε ξεκάθαρη απάντηση σχετικά με το πόσο γρήγοροι είμαστε πραγματικά».

photo credits: (AP Photo/Andy Brownbill)

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ