X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η νέα Mercedes W12 του 2021

Mercedes W12 MERCEDES

Η πρωταθλήτρια της Formula 1, Mercedes, παρουσίασε διαδικτυακά το μονοθέσιο W12 με το οποίο οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας θα διεκδικήσουν στα φετινά Grand Prix το όγδοο διαδοχικό παγκόσμιο πρωτάθλημα της ομάδας.

Το μαύρο χρώμα του μονοθεσίου της Mercedes διατηρήθηκε, καθώς η ομάδα του Μπράκλεϊ εξακολουθεί να συμβάλλει στη μετάδοση του αντιρατσιστικού μηνύματος που υποστηρίζει ένθερμα και ο πρωταθλητής Χάμιλτον, με την ενεργή συμμετοχή του στο κίνημα "Black Lives Matter".

Η Mercedes W12 είναι, όπως όλα τα μονοθέσια του 2021 (λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας), μετεξέλιξη της περσινής W11. Η μηχανολόγοι του Brixworth έχουν αναβαθμίσει την υβριδική μονάδα ισχύος, η οποία -όπως παραδέχθηκε η Mercedes- παρουσίασε ορισμένες αστοχίες το χειμώνα.

Η βασική σχεδιαστική αλλαγή των μονοθεσίων του 2021 αφορά στο δάπεδο, από το μέσον του αυτοκινήτου και πίσω - ωστόσο στην παρουσίαση της W12 η Mercedes είχε καλυμμένο το συγκεκριμένο σημείο, ώστε να μην αποκαλύψει στις αντίπαλες ομάδες τις σχεδιαστικές λύσεις που εφάρμοσε.

Δεδομένου ότι η αεροδυναμική και σχεδιαστική εξέλιξη των μονοθεσίων δεν έχει περιορισμούς για το 2021, η πρωταθλήτρια δεν αποκάλυψε σε ποια σημεία της W12 "εξαργύρωσε" τα δύο "κουπόνια" (tokens) εξέλιξης που διέθετε αυτό το χειμώνα κάθε ομάδα.

Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes AMG F1, Τζέιμς Άλισον εξήγησε: "Χρησιμοποιήσαμε τα κουπόνια μας, αλλά δεν θα αποκαλύψουμε ακόμα σε ποια σημεία. Αυτό θα αποκαλυφθεί σε εύλογο χρόνο. Το νέο μονοθέσιο κάθε ομάδας θα έχει συγκεκριμένους τομείς που θα είναι ίδιοι με το αντίστοιχο του 2020, απλώς για κάθε ομάδα οι τομείς αυτοί θα είναι διαφορετικοί, αναλόγως των σημείων που καθεμία έχει αφιερώσει τα κουπόνια της".

Τα πρώτα χιλιόμετρα της Mercedes W12 στην πίστα δεν θα γίνουν πριν το επίσημο φετινό τριήμερο δοκιμών της F1, στο Μπαχρέιν στις 12-14 Μαρτίου - όμως ο Άλισον είπε: "Το γεγονός ότι πολλά συστήματα κάτω από το αμάξωμα παραμένουν αναλλοίωτα, σημαίνει ότι αν είμαστε σε σχετικά καλή κατάσταση δεν χρειάζεται φέτος να κάνουμε αμέτρητα χιλιόμετρα δοκιμών. Αν το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο θα είμαστε εντάξει με τρεις μέρες δοκιμών, και θα έχουμε χρόνο να μάθουμε τα νέα ελαστικά. Αν τα έχουμε θαλασσώσει σε έναν τομέα, τότε αυτό θα σημαίνει ότι θα είμαστε ένα βήμα πίσω όλη τη χρονιά".


Σχετικά με την αναβάθμιση της υβριδικής μονάδας ισχύος, του κεντρικού εξαρτήματος που έκανε τη Mercedes ανίκητη στη νέα υβριδική εποχή της Formula 1 από το 2014 μέχρι σήμερα, ο διευθυντής του τμήματος κινητήρων της Mercedes Χάιουελ Τόμας είπε: "Εργαστήκαμε σε τρεις βασικούς τομείς της μονάδας ισχύος.

Πρώτον, συνεχίσαμε την εξέλιξή της. Αυτή είναι μια διαρκής διεργασία, και αισθανόμαστε ότι κάναμε άλλο ένα βήμα εμπρός φέτος. Ο δεύτερος τομέας είναι η αξιοπιστία. Πέρσι ανακαλύψαμε ορισμένα σχεδιαστικά θέματα, κι έτσι φέτος εισάγαμε ορισμένες αλλαγές για να τα διευθετήσουμε.

"Επίσης, έχουμε αναπτύξει και κάποιες εντελώς νέες καινοτομίες που εισάγαμε στη μονάδα ισχύος. Αυτή ήταν μια πρόκληση για εμάς, δεδομένου ότι η περσινή σεζόν τελείωσε αργά και έτσι η χειμερινή περίοδος της προετοιμασίας μας ήταν μικρότερη του συνηθισμένου", κατέληξε ο Τόμας.

Photo Credits: Mercedes

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ