X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Mercedes W08 χρειάζεται "δίαιτα"!

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his car during the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Sunday, March 26, 2017. (AP Photo/Rick Rycroft) AP

Ένα από τα πράγματα που καλείται να βελτιώσει η Mercedes στο φετινό της μονοθέσιο είναι το βάρος του.

Η ήττα της Mercedes στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος Formula 1 του 2017 έφερε προβληματισμό.

Έφταιγε η στρατηγική; Σε ένα μεγάλο βαθμό ναι. Το γεγονός πως κανείς δεν μπορούσε να ξέρει με σιγουριά τα όρια αντοχής των νέων ελαστικών; Ας πούμε και εδώ ναι. Όμως στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού κάθε λεπτομέρεια μετράει – όσο μικρή κι αν είναι!

Όπως για παράδειγμα το βάρος της W08 EQ Power+ που όπως αποκάλυψε στο AMuS ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, είναι πιο ψηλά από το νέο ελάχιστο όριο των 728 κιλών.

«Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες αλλά είναι σίγουρα ένας τομέας στον οποίο μπορούμε να βελτιωθούμε. Με τους νέους κανονισμούς και τα νέα μεγέθη των μονοθεσίων, πρέπει να έχεις ισορροπία ανάμεσα στις νέες απαιτήσεις από τα εξαρτήματα αλλά και το βάρος τους. Αυτή είναι μία άσκηση εν εξελίξει για εμάς», είπε ο Αυστριακός.

Η αύξηση του βάρους είναι εύλογη καθώς όχι μόνο έχουμε μεγαλύτερο πλάτος και μεταξόνιο μονοθεσίου αλλά και μεγαλύτερες αεροτομές, μεγαλύτερα ελαστικά και λόγω των υψηλότερων ταχυτήτων άρα και των αυξημένων πλευρικών πιέσεων, πολλά μέρη του μονοθεσίου έπρεπε να είναι πιο ανθεκτικά.

Όμως το έξτρα βάρος δεν σημαίνει απλά επιβάρυνση στους χρόνους. Η συνήθης τακτική των ομάδων είναι να έχουν μονοθέσια βάρους κάτω του ελάχιστου ορίου ώστε τα περισσευούμενα κιλά να τα προσθέτουν ως έρμα, σε όποιο σημείο του μονοθεσίου κρίνεται απαραίτητο για τη βέλτιστη δυνατή ισορροπία του!

photo credits: AP / Rick Rycroft

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ