X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Η μέρα που "έφυγε" ο Marco

Italy's Marco Simoncelli smiles at the pit during a first free practice session of the San Marino MotoGP grand prix at the Misano circuit, in Misano Adriatico, Italy, Friday, Sept 2, 2011. (AP Photo/Antonio Calanni) ASSOCIATED PRESS

Πέρασαν έξι χρόνια από εκείνη τη μαύρη Κυριακή που ο Marco Simoncelli έχασε τη ζωή του στη Μαλαισία.

Στις 23/10/2011 ξεκινούσε το ταξίδι του για την πόλη των αγγέλων ο Marco Simoncelli. Στη στροφή 11 της πίστας της Sepang, ο ταλαντούχος αναβάτης έπεσε θύμα εντός τραγικού δυστυχήματος που του στοίχισε τη ζωή.

Σχεδόν ένα χρόνο μετά το θάνατο του Shoya Tomizawa στο Misano, κατά τη διάρκεια του αγώνα της Moto2, τα MotoGP δέχθηκαν άλλο ένα μεγάλο πλήγμα. Αυτή τη φορά ο "θεριστής" έβαλε στο μάτι αναβάτη από τη μεγάλη κατηγορία. Τον πάντα χαμογελαστό και ευδιάθετο Marco Simoncelli, με τo χαρακτηριστικό μαλλί-αφάνα, την ψηλόλιγνη κορμοστασιά του που κάθε φορά πάλευε να χωρέσει στα φέρινγκ της μοτοσυκλέτας του, την ιδιαίτερη προφορά του.

Εντός πίστας διακρινόταν για την ταχύτητά του, το επιθετικό του στιλ και το μαχητικό του πνεύμα, για το οποίο τον είχαν επικρίνει ουκ ολίγες φορές. Εκτός αυτής ήταν ένας εκπληκτικός χαρακτήρας, ένας πρόσχαρος άνθρωπος, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι που είχαν την τύχη να τον γνωρίσουν.

Το δυστύχημα του Marco Simoncelli:

Ο γεννημένος στις 20/1/1987 στην Cattolica της Ιταλίας αναβάτης, ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της γενιάς του, "ο διάδοχος μου", όπως είχε πει και ο κολλητός του Valentino Rossi, ο οποίος πέρασε ίσως τις δυσκολότερες στιγμές της ζωής του καθώς ήταν από τους πρωταγωνιστές του τραγικού δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή στο φιλαράκι του.

Στην καριέρα του ο SuperSic όπως τον αποκαλούσαν, κατέκτησε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, αυτό των 250cc, το 2008, με την ομάδα της Gilera, ενώ είχε φτάσει κοντά και σε άλλους τίτλους τόσο στα 125cc, όσο και στα 250cc.

Στα MotoGP ανέβηκε το 2010 με την ομάδα του Gresini και φέτος είχε εξασφαλίσει μια Honda RC212V εργοστασιακών προδιαγραφών καθώς και εργοστασιακή υποστήριξη. Για το 2012 είχε αποφασίσει να συνεχίσει με το ιταλικό team έχοντας και πάλι εργοστασιακό εξοπλισμό και υποστήριξη από τη Ηonda. Δυστυχώς η μοίρα είχε άλλα σχέδια γι' αυτόν. Όσα χρόνια κι αν περάσουν ο SuperSic ήταν και θα παραμείνει για πάντα στις καρδιές μας.

Tα στατιστικά του SuperSic

Πρώτο Grand Prix:

MotoGP / 2010, Κατάρ

250cc / 2006, Iσπανία

125cc / 2002, Τσεχία

Πρώτη pole position:

MotoGP / 2011, Καταλονία

250cc / 2008, Πορτογαλία

125cc / 2004, Ισπανία

Πρώτος ταχύτερος γύρος αγώνα:

250cc / 2008, Iσπανία

125cc / 2005, Κατάρ

Πρώτο βάθρο:

MotoGP / 2011, Τσεχία

250cc / 2008, Πορτογαλία

125cc / 2004, Ισπανία

Πρώτη νίκη σε GP:

250cc / 2008, Iταλία

125cc / 2004, Ισπανία

Νίκες σε GP: 12 στα 250cc / 2 στα 125cc

2ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 4 στα 250cc / 1 στα 125cc

3ες θέσεις: 1 στα MotoGP / 6 στα 250cc / 4 στα 125cc

Βάθρα: 2 στα MotoGP / 22 στα 250cc / 7 στα 125cc

Pole positions: 2 στα MotoGP / 10 στα 250cc / 3 στα 125cc

Ταχύτεροι γύροι αγώνα: 8 στα 250cc / 1 στα 125cc

Παγκόσμια Πρωταθλήματα: 1 (250cc - 2008)

AP Photo/Antonio Calanni

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ