X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Φόρμουλα 1 στο εδώλιο

Κατηγορίες για δωροδοκία αντιμετωπίζει ο Μπέρνι Έκλεστοουν. Η δίκη ξεκίνησε ήδη στο Μόναχο και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Θέμα μηνών φαίνεται πως είναι η αποχώρηση του Μπέρνι Έκλεστοουν από τη Φόρμουλα 1. Ο επιχειρηματίας που βοήθησε το σπορ να γιγαντωθεί είναι κατηγορούμενος σε δίκη για δωροδοκία που ξεκίνησε σήμερα (Πέμπτη) στο Μόναχο.

Σύμφωνα με τους "London Times" ο Έκλεστοουν ίσως αναγκαστεί να καταβάλλει 303.000.000 ευρώ για να μείνει εκτός φυλακής. Ο ίδιος έχει αποκλείσει την πιθανότητα να πληρώσει γιατί αυτό θα σημαίνει πως είναι ένοχος.

Ο όμιλος που ελέγχει τη Φόρμουλα 1, οι CVC Capital Partners, θέλει να απομακρύνει τον Έκλεστοουν. Σε δικαστήριο του Λονδίνου ο Έκλεστοουν χαρακτηρίστηκε "αναληθής και αναξιόπιστος" τον περασμένο Ιανουάριο.

Ακόμα και η δίκη διεξάγεται στα... μέτρα του Έκλεστοουν. Θα διαρκέσει μεν μέχρι τον Σεπτέμβριο, ωστόσο η εκδίκαση θα είναι μόλις 48 ώρες σε κάθε εβδομάδα, προκειμένου ο ισχυρός άνδρας της Φόρμουλα 1 να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ