X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

H Toyota έχει το πάνω χέρι στο Μόντε Κάρλο

Εναλλαγή θέσης, με τον Οζιέ επικεφαλής, και Εβανς, Ροβάνπερα να ακολουθούν. Την Κυριακή ολοκληρώνεται ο πρώτος αγώνας της χρονιάς.

Ο Οζιέ δήλωσε χθες ότι πήγε στο Μόντε Κάρλο για να κερδίσει και φαίνεται ότι βρίσκεται πολύ κοντά. Για την ακρίβεια, απέχει μόλις 54,48 χιλιόμετρα από την 8η νίκη του στον αγώνα που ανοίγει κάθε χρόνο το πρωτάθλημα, κάτι που θα τον καταστήσει ρέκορντμαν στο Μόντε Κάρλο.

Το Σάββατο (23/1), ο Γάλλος 7 φορές παγκόσμιοςπρωταθλητής, τέθηκε επικεφαλής του αγώνα, καθώς ξεπέρασε το πρόβλημα με το κλαταρισμένο ελαστικό της Παρασκευής (είχε βάλει ελαστικό με καρφιά). Πλέον, προηγείται με διαφορά 13 δευτ. του ομόσταβλού τουΕβανς, ο οποίος είναι βέβαιο ότι θα πιέσει την Κυριακή, προκειμένου να κερδίσει τον αγώνα.


Η εσωτερική μάχη στην Toyota για τη νίκη, δεν περιορίζεται εκεί. Υπάρχει και ο μικρότερος στην ηλικία Ροβάνπερα, ο οποίος είναι 43,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έβανς. Δύσκολα θα διεκδικήσει τη νίκη, ωστόσο θα διεκδικήσει το καλύτερο.

Ατυχος ο Ο Τάνακ με το Hyundai i20, ο οποίος τρύπησε δύο ελαστικά και με ένα μόνο εφεδρικό δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Πλέον, απομένουν οι Νεβίλ και Σόρντο, από την 4η και 5η θέση, ώστε να δώσουν βαθμούς στην κορεατική ομάδα, στη μάχη για τον τίτλο κατασκευαστών.

Στην 6η θέση είναι ο Κατσούτα με ένα ιδιωτικό Yaris, 7ος ο Μίκελσεν με μια Fabia Evo στην κατηγορία WRC2 και 8ος ο Γκρίνσμιθ με Ford Fiesta WRC. Την Κυριακή θα έχουμε το φινάλε του αγώνα με τον τερματισμό στο Μονακό.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ