X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Βελγίου (FP1): Ταχύτερος ο Raikkonen

Ο οδηγός της Scuderia Ferrari, Kimi Raikkonen, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Σπα.

Φαίνεται πως η επέκταση της συνεργασίας του με τη Ferrari και για το 2018 έδωσε φτερά στον Kimi Raikkonen! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του βελγικού Grand Prix, που διεξάγεται στη φημισμένη πίστα του Σπα, που βρίσκεται στην καρδιά του δάσους των Αρδεννών.

Ο Φινλανδός ήταν 53 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του Lewis Hamilton, είχε όμως την ultra soft γόμα ελαστικών (με τα μωβ διακριτικά), ενώ ο οδηγός της Mercedes τη soft (με τα κίτρινα διακριτικά). Για αυτό τον αγώνα, η Pirelli έχει διαθέσιμα και τα super soft (κόκκινα διακριτικά).

Ferrari, Raikkonen AP

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. H πίστα του Σπα υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με καλοκαιρία αλλά με… δροσιά, καθώς η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 18 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος στις 23. Όλα ξεκίνησαν λίγο-πολύ όπως τα αφήσαμε πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα: με τη McLaren του Fernando Alonso να αντιμετωπίζει προβλήματα με την υβριδική μηχανή της Honda και να επιστρέφει με δυσκολία στα πιτ.

Με τη συμπλήρωση 17 λεπτών, ο Felipe Massa πάτησε άγαρμπα πάνω στα kerb και η Williams FW40 βγήκε εκτός πίστας, χτυπώντας στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά στη στροφή «Malmedy». Το μονοθέσιό του υπέστη πολλές ζημιές και η διαδικασία διεκόπη για ένα δεκάλεπτο. Αμέσως μετά, είδαμε και τους «μεγάλους» να μπαίνουν στο παιχνίδι των χρόνων, με το Lewis Hamilton να δίνει το ρυθμό και τις Red Bull-Ferrari να ακολουθούν. Ο Daniel Ricciardo έκλεψε προσωρινά τα ηνία χρησιμοποιώντας την ultra soft γόμα αλλά ο Hamilton πήγε ακόμα χαμηλότερα, στο 1.46.439.

Έπρεπε να ξεπεράσουμε το φράγμα της μίας ώρας για να δούμε νέες αλλαγές στην κορυφή, αρχικά με τον Bottas να περνάει πρώτος λίγο προτού κάνει λάθος στη στροφή 13, καταλήγοντας στην αμμοπαγίδα, έχοντας και επαφή με τον τοίχο από ελαστικά.

Όμως η απάντηση των Hamilton-Ricciardo ήταν άμεση, πήγε στο 1.45.555 ο Βρετανός, με τον Αυστραλό οκτώ δέκατα πίσω του. Όμως πάλι, με τις ίδιες επιλογές γομών που είχαν νωρίτερα, η Mercedes πατούσε στα μαλακά ελαστικά ενώ η Red Bull στα πάρα πολύ μαλακά. Είκοσι λεπτά πριν το φινάλε της 90λεπτης διαδικασίας, ο Max Verstappen πέρασε δεύτερος, προκαλώντας ενθουσιασμό στους Ολλανδούς οπαδούς του που έχουν κατακλύσει τις κερκίδες του Σπα.

Μέχρι εκείνο το σημείο ο Sebastian Vettel είχε περιοριστεί σε ρόλο κομπάρσου, όμως 13 λεπτά πριν μηδενίσει το χρονόμετρο «πυροβόλησε», περνώντας δεύτερος, με επίδοση που υστερούσε μόνο κατά 92 χιλιοστά του δευτερολέπτου εκείνης του Hamilton. Όμως ο Γερμανός είχε –όπως και οι ταύροι- την Ultra Soft γόμα της Pirelli. Και η αντεπίθεση της Ferrari δεν σταμάτησε εκεί καθώς ήρθε και ο Kimi Raikkonen να γράψει έναν εξαιρετικό χρόνο, στο 1.45.502. Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως ο Φινλανδός δεν ήταν ταχύτερος σε κανέναν εκ των τριών τομέων της πίστας, συνολικά όμως είχε τον καλύτερο χρόνο.

Προβλήματα με τη λειτουργία της υβριδικής μηχανής της Renault στο μονοθέσιο της Toro Rosso ανέφερε συχνά ο Daniil Kvyat ενώ ο Pascal Wehrlein έχασε το μεγαλύτερο κομμάτι του FP1, με τη Sauber στα pit λόγω τεχνικού προβλήματος.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ