X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Σιγκαπούρης (FP2): Η "απάντηση" του Κίμι

Ferrari driver Kimi Raikkonen of Finland steers his car during second practice at the Marina Bay City Circuit ahead of the Singapore Formula One Grand Prix in Singapore, Friday, Sept. 14, 2018. (AP Photo/Yong Teck Lim) AP

Ο Φινλανδός της Ferrari πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας με 11 χιλιοστά διαφορά από τον Χάμιλτον. Νέο λάθος και προβλήματα για τον Φέτελ.

Αν ο Κίμι Ράικονεν έψαχνε μια απάντηση στη Ferrari για την αντικατάστασή του από τον Σαρλ Λεκλέρκ το 2019, την βρήκε με τον πρώτο χρόνο που πέτυχε στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, 15ου φετινού αγώνα της F1, με 11 χιλιοστά διαφορά από τον Λιούις Χάμιλτον!

Ο Φινλανδός πέτυχε νωρίς τον κορυφαίο χρόνο της ημέρας, όταν όλοι έκαναν προσομοίωση δοκιμών κατάταξης με τα hypersoft ελαστικά - πριν αφοσιωθούν στις συστοιχίες γύρων για τον αγώνα. Πάντως, ο Κίμι πέτυχε τον πρώτο χρόνο και νωρίτερα, με τα ultrasoft ελαστικά, εμπρός από τον Μαξ Φερστάπεν.

Αντίθετα με τον Φινλανδό, για τον Σεμπάστιαν Φέτελ οι δεύτερες δοκιμές στο ασιατικό λιμάνι δεν κύλησαν καθόλου καλά. Ο Γερμανός προσέκρουσε με τη δεξιά πλευρά της SF71H στις μπαριέρες της στροφής 21 καθώς επεδίωκε έναν γρήγορο γύρο με τα hypersoft. Κατάφερε να επιστρέψει το μονοθέσιο στα pits, αλλά έχοντας υποστεί ζημιά – κι έτσι έμεινε εντέλει με τον 9ο χρόνο, που είχε πετύχει με τα ultrasoft ελαστικά.

Νωρίτερα ο Χάμιλτον απέφυγε μια πρόσκρουση στο πίσω μέρος της Ferrari του Γερμανού, όταν μπλόκαρε τον εμπρός δεξιό τροχό καθώς προσέγγιζε τον Φέτελ - κι έτσι αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας.

Προβλήματα, επίσης, αντιμετώπισε και ο Μαξ Φερστάπεν με την ελαφρώς ανανεωμένη μονάδα ισχύος της Renault - καθώς η Red Bull δεν είχε το ρυθμό της πρώτης περιόδου, και έμεινε μισό δευτερόλεπτο μακριά από τους κορυφαίους χρόνους.

Πίσω από τον έκτο Μπότας, όπως είχε κάνει και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στην πρώτη περίοδο, ο Κάρλος Σάινθ έφερε τη Renault ως ταχύτερη έξω από τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Θα περίμενε κανείς τη Force India σε αυτή τη θέση, λόγω της εκτεταμένης αναβάθμισης του μονοθεσίου της, αλλά οι Σέρχιο Πέρεθ και Εστεμπάν Οόν έμειναν εκτός δεκάδας.

GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2018, ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ