X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ουγγαρίας, FP1: Οριακά ταχύτερος ο Φερστάπεν

Ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull σε στιγμιότυπο του FP1 στο GP Ουγγαρίας 2021, Μογκιορόντ | Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021 © 2021 DARKO BANDIC/ASSOCIATED PRESS

Ο Μαξ Φερστάπεν γύρισε πιο γρήγορα την πίστα στην Ουγγαρία, στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του grand prix.

Ο Μαξ Φερστάπεν της RBR πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Ουγγαρίας, αλλά με διαφορά μισού και ενάμισι δεκάτου από τις Mercedes των Βάλτερι Μπότας και Λιούις Χάμιλτον.

Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος ξεκίνησε τον 11ο φετινό αγώνα της Formula 1, στο Hungaroring της Βουδαπέστης, με τον πρώτο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές - οι οποίες διακόπηκαν για λίγα λεπτά εξαιτίας ενός -όχι σοβαρού- ατυχήματος του Γιούκι Τσουνόντα, που προσέκουσε ελαφρά στις μπαριέρες με την Alpha Tauri.

Σε αρκετά υψηλές θερμοκρασίες για τα δεδομένα της F1 (αλλά κάπως δροσερές για της Ελλάδας αυτές τις μέρες), που πλησίαζαν τους 33 βαθμούς Κελσίου, οι ομάδες επικεντρώθηκαν στις συστοιχίες γύρων για τη διαχείριση των ελαστικών σε συνθήκες αγώνα.

Καθώς η RBR προσπαθούσε να διαπιστώσει αν η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου του Φερστάπεν είχε υποστεί ζημιά στο ατύχημα του Σίλβερστοουν, ο Ολλανδός επιβεβαίωσε τη δυναμική της RB16B-Honda σε σιρκουί υψηλής άντωσης, όπως το Hungaroring - και όπως είχε κάνει και νωρίτερα φέτος κερδίζοντας στο αντίστοιχο σιρκουί του Μονακό (όπως και ο Σέρχιο Πέρεθ στο Μπακού).

«Σε πίστες σαν αυτήν, με τη δυναμική που διαθέτουν, πιστεύω ότι έχουν ακόμα το πάνω χέρι», είπε ο Χάμιλτον για τη RBR και ο Φερστάπεν. Ο Άγγλος συνέχισε: "Όμως, εξακολουθώ να πιστεύω ότι μπορούμε να τους δυσκολέψουμε μένοντας πολύ κοντά τους. Είναι μια πίστα που πιστεύω ότι ταιριάζει σε έναν οδηγό με πιο άγριο στιλ, σε σχέση με το πόσο αργά φρενάρει".

Μέχρι τις κόκκινες σημαίες από το ατύχημα του Τσουνόντα, που έχασε τον έλεγχο της Alpha Tauri στη στροφή 4 (στα 17 λεπτά πριν το τέλος) και προσέκρουσε με την ουρά της στις μπαριέρες, τους δύο πρώτους χρόνους είχαν σημειώσει με τη μαλακή γόμα οι Μπότας και Φερστάπεν. Ωστόσο, ο Φερστάπεν "απάντησε" με την επιστροφή στη δράση, με τα ίδια ελαστικά.

Στην εξαιρετικά κλειστή μάχη των ομάδων μέσης δυναμικής, τους τρεις πρωτοπόρους ακολούθησαν οι Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και Πιέρ Γκασλί (Alpha Tauri) στα έξι δέκατα μακριά από τον Φερστάπεν, και οι Φερνάντο Αλόνσο (Alpine) και Σαρλ Λεκλέρ (Ferrari) στα οκτώ δέκατα. Ο Αλόνσο δείχνει να συνεχίζει και σε αυτές τις -μη ταιριαστές για την Alpine- συνθήκες την εξαιρετική του φόρμα, παρότι είχε ένα τετ-α-κε νωρίς στις δοκιμές, επίσης στη στροφή 4.

Τα αποτελέσματα του FP1 στην Ουγγαρία


TAGS FORMULA 1 GP ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ