X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μονακό (Q): Πολ για τον Χάμιλτον, η Ferrari υπό πίεση

Formel 1 - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Großer Preis von Monaco 2019. Lewis Hamilton Formula One - Mercedes-AMG Petronas Motorsport, Monaco GP 2019. Lewis Hamilton DAIMLER AG

Ο Χάμιλτον κατάφερε να βρει 3 δέκατα (!) στο τέλος για να κερδίσει τον Μπότας. Λάθη πίεσης του Φέτελ και της Ferrari, η οποία άφησε τον Λεκλέρκ έξω από το Q2.

Ο τρόπος με τον οποίο ο Λιούις Χάμιλτον πανηγύρισε την πολ ποζίσιον που πέτυχε στο Μονακό, για το αυριανό 6ο φετινό GP της Formula 1, μαρτυρούσε πόσο πολύ χρειάστηκε να εμβαθύνει για να πετύχει έναν άρτιο γύρο -και ρεκόρ χρόνου για το σιρκουί- ώστε να απαντήσει, στα τελευταία λεπτά, στον ήδη εξαιρετικό γύρο που είχε κάνει λίγο νωρίτερα ο Βάλτερι Μπότας με την έτερη Mercedes W10.

Στη δεύτερη και τελευταία του προσπάθεια στο Q3 ο πρωταθλητής κατάφερε και βρήκε τρία (!) δέκατα του δευτερολέπτου σε σχέση με την πρώτη, για να επικρατήσει τελικά του Φινλανδού με διαφορά μόλις 86 χιλιοστών. Ο Μπότας δεν κατάφερε να κατεβάσει το χρόνο του στο δεύτερο γρήγορο γύρο του, στα τελευταία λεπτά.

Για τη Ferrari, αντίθετα, τίποτα δεν πήγε καλά. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην τελευταία του προσπάθεια, ξεπερνώντας στην απόγνωσή του το όριο, είχε μια επαφή με τη μπαριέρα της εξόδου της Ταμπάκ με το πίσω δεξί ελαστικό, και έτσι έμεινε στην 4η θέση της εκκίνησης, 8 δέκατα μακριά από τον Χάμιλτον και 3 δέκατα πίσω από τη RBR-Honda του Μαξ Φερστάπεν.

Ακόμα χειρότερα, τα πράγματα για τον Σαρλ Λεκλέρκ εξελίχθηκαν σε φιάσκο. Ο Μονεγάσκος αποκλείστηκε από το Q1, και έμεινε στην 16η θέση, καθώς η Ferrari έκρινε ότι ήταν ασφαλής για να προκριθεί στο Q2 και δεν τον έστειλε πίσω στην πίστα για να κάνει και δεύτερη προσπάθεια, στο τέλος της πρώτης περιόδου.

Το αποτέλεσμα ήταν ο Μονεγάσκος να αποκλειστεί για 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τη 15η θέση, καθώς στη μία και μοναδική του προσπάθεια στο Q1 είχε χάσει χρόνο με ένα μπλοκάρισμα στα φρένα. Όταν επέστρεψε στα πιτς έχασε λίγο χρόνο με την είσοδό του στην πλάστιγγα ζυγίσματος των μονοθεσίων, αλλά ο ίδιος είπε ότι είχε παραπάνω από αρκετό χρόνο για να επιστρέψει στην πίστα.

«Είχα πολύ χρόνο, η ζυγαριά δεν ήταν το πρόβλημα. Ρώτησα αν είμαστε σίγουροι [ότι έχουμε προκριθεί] και μου είπαν πως ‘νομίζουμε ότι είμαστε’. Ρώτησα αν θα έπρεπε να βγω ξανά για έναν γύρο αλλά στην ουσία δεν υπήρξε απάντηση. Δεν έχω εξήγηση ακόμα, για αυτό. Είναι πολύ δύσκολο να το δεχθώ», είπε ο Λεκλέρκ, που συμπλήρωσε ότι θα πάρει ρίσκα στον αυριανό αγώνα σε ένα σιρκουί που δεν προσφέρεται καθόλου για προσπεράσεις.

Ο Πιέρ Γκασλύ ενδέχεται να χάσει την 5η θέση του, καθώς οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν αν μπλόκαρε στην πίστα τον Ρομέν Γκροζάν της Haas στο Q2, ενώ κορυφαίος της «β κατηγορίας» ήταν ο Κέβιν Μάγκουσεν, που θα εκκινήσει από την τρίτη σειρά αύριο, στην 6η θέση.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αρχίζει να βρίσκει τα «πατήματά» του με τη Renault, καθώς ανέβασε το γαλλικό μονοθέσιο στην 7η θέση (σε ένα σιρκουί που ταιριάζει σε αυτό), ενώ οι συνθήκες ευνοούν και την Toro Rosso-Honda που έβαλε και τα δύο της μονοθέσια στη δεκάδα της εκκίνησης, με τους Ντάνιλ Κβίατ και Άλεξ Άλμπον στην 8η και 10η θέση. Αυτή είναι η πρώτη είσοδος στη δεκάδα της F1 για τον Ταϊλανδό.

GP ΜΟΝΑΚΟ 2019

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ