X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μονακό (FP1): Ο Φερστάπεν "εμβόλιμος" στις Mercedes

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his car during the first practice session at the Monaco racetrack, in Monaco, Thursday, May 23, 2019. The Formula one race will be held on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Λιούις Χάμιλτον ταχύτερος στις πρώτες δοκιμές, αλλά μόνο 59 και 72 χιλιοστά από τους Φερστάπεν και Μπότας. Τριάμισι δέκατα μακριά η Ferrari.

H ιδιαιτερότητα του στενού και σιρκουί του Μονακό δεν άλλαξε και πολλά για τη φετινή κυριαρχία της Mercedes, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του 6ου φετινού GP της Formula 1, με εξαίρεση την παρουσία του Μαξ Φερστάπεν και της RBR-Honda εμβόλιμα ανάμεσα στους Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας.

Η Ferrari και η RBR ελπίζουν ότι στο αργό και στενό Μονακό -όπου δεν μετρά τόσο η απόλυτη ισχύς και η ανώτατη παραγωγής άντωσης- θα περιοριστούν, ως έναν βαθμό, οι αρετές της Mercedes W10, είτε ότι θα βγουν στην επιφάνεια ενδεχόμενα πλεονεκτήματα μηχανικής (έναντι αεροδυναμικής) πρόσφυσης των δικών τους μονοθεσίων.

Οτιδήποτε κι αν ίσχυε, μόνο η RBR το καρπώθηκε, καθώς ο Φερστάπεν ήταν 52 χιλιοστά του δευτερολέπτου κοντά στον Χάμιλτον, ενώ ο Μπότας ακολούθησε τον Ολλανδό μόλις 13 χιλιοστά πιο πίσω. Αντίθετα, οι δύο Ferrari έμειναν στα 3,6 και 7 δέκατα μακριά από τον πρωταθλητή, με τους Σαρλ Λεκλέρκ και Σεμπάστιαν Φέτελ αντίστοιχα.

Στα 90 λεπτά της διαδικασίας οι οδηγοί των τριών κορυφαίων ομάδων δούλεψαν με τη μαλακή γόμα, ενώ μόνο η Toro Rosso δοκίμασε τη μέση και η Racing Point τη σκληρή. Η Mercedes από νωρίς εγκαταστάθηκε στην κορυφή, καθώς Μπότας και Χάμιλτον εναλλάσσονταν σε αυτή, ενώ κατά διαστήματα πλησίαζε κοντά τους και ο Λεκλέρκ. Έκτοτε, όλοι αφοσιώθηκαν σε συστοιχίες γύρων για την προσομοίωση του αγώνα.

Ενδιάμεσα, οι Φερστάπεν και Μπότας ήταν δύο από τους αρκετούς οδηγούς που έχασαν τα φρένα στο σιρκουί και είχαν μικροεξόδους, καθώς η άσφαλτος στους δημόσιους δρόμους του πριγκιπάτου είναι ακόμα ολισθηρή, και δεν είχε στρωθεί με αρκετή γόμα.

Ο έτερος οδηγός της RBR, Πιέρ Γκασλύ, απέφυγε οριακά ένα ατύχημα γλιστρώντας στο σημείο της Πισίνας, και ο τελικός του χρόνος, στην 6η θέση, ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός από εκείνον του Φερστάπεν. Ταχύτερος της «β κατηγορίας» ήταν ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, καθώς το αργό σιρκουί του Μονακό δείχνει να ταιριάζει στη Renault.

Στο μεταξύ, στη Haas, ένα πρόβλημα στη ραδιοεπικοινωνία της ομάδας με τα δύο μονοθέσιά της ανάγκασε τη FIA -έπειτα από αίτημα της ομάδας- να δείξει τη μαύρη σημαία στον Ρομέν Γκροζάν και στον Κέβιν Μάγκνουσεν στο ξεκίνημα των δοκιμών.

Οι μαύρες σημαίες βγήκαν από τους αγωνοδίκες διότι η Haas δεν είχε τρόπο να ειδοποιήσει τους οδηγούς της να επιστρέψουν στα πιτς - και οι ίδιοι δεν πρόσεξαν τις ταμπέλες που τους έδειχνε η ομάδα στην ευθεία των πιτς. Τελικά, οι Γκροζάν και Μάγκνουσεν επέστρεψαν στην πίστα το τελευταίο εικοσάλεπτο, και έκαναν τον 10ο και 8ο χρόνο.

Τέλος, ο Κάρλος Σάινθ της McLaren έχασε το μεγαλύτερο μέρος των δοκιμών εξαιτίας προβλήματος στο ηλεκτρονικό σύστημα του μονοθεσίου της, και κατέληξε στο τέλος των χρόνων. Η ομάδα, παρόλα αυτά, ήρθε στο Μονακό έχοντας εντοπίσει το πρόβλημα το οποίο την περιόριζε στο τρίτο τμήμα της πίστας της Βαρκελώνης, το οποίο είναι τόσο αργό και κλειστό που προσομοιώνει τις απαιτήσεις του Μονακό.

GP ΜΟΝΑΚΟ 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ