X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μονακό (FP1): H Mercedes σε άλλη πίστα

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain is reflected on the glass of the paddock during the second practice session at the Monaco racetrack, in Monaco, Thursday, May 23, 2019. The Formula one race will be held on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Οι πρωταθλητές φαντάζουν απόλυτο φαβορί και στο Μονακό, καθώς ο Χάμιλτον και η Mercedes ήταν 7 δέκατα μπροστά από τον τρίτο, Φέτελ.

Σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Μονακό κανείς δεν πλησίασε τη Mercedes στην δεύτερη, καθώς το απόγευμα οι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας με τις δύο Mercedes W10 ήταν πάνω από 7 δέκατα ταχύτεροι του αμέσως πλησιέστερου μονοθεσίου, της Ferrari SF90 του Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ο Φέτελ βρέθηκε μόνο μία φορά στην κορυφή των χρόνων, όταν βγήκε στην πίστα με τη μαλάκή γόμα, και ενώ οι Χάμιλτον-Μπότας συμπλήρωναν τις αρχικές τους συστοιχίες γύρων με τη μέση γόμα. Ακόμα και τότε, όμως, η διαφορά του Φέτελ από τις Mercedes δεν ήταν μεγαλύτερη από 45 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Μόλις οι οδηγοί της Mercedes έβαλαν τα μαλακά ελαστικά εναλλάχθηκαν στην κορυφή των χρόνων, ώσπου ο Χάμιλτον σημείωσε τον τελικό ταχύτερο γύρο του 1:11.118 - και παρότι νωρίτερα ο πρωταθλητής είχε μια μικρή έξοδο στη Σαν Ντεβότ, έπειτα από μπλοκάρισμα στα φρένα. Στο ίδιο σφάλμα υπέπεσε και ο Φέτελ, και αρκετοί ακόμα οδηγοί.

Αυτή τη φορά ο Φερστάπεν -εξαιτίας και ενός προβλήματος διαρροής νερού από το ψυγείο, που τον άφησε για πολλή ώρα στο γκαράζ- έμεινε ένα δευτερολέπτο πίσω από τις Mercedes, καθώς πλησιέστερος στον Φέτελ ήταν ο Πιέρ Γκασλύ, με την άλλη RBR-Honda, έχοντας λιγότερο από ένα δέκατο πίσω του τον Άλεξ Άλμπον, με ίδιο κινητήρα στην πλάτη της Toro Rosso.

Όσο για την άλλη Ferrari, του Σαρλ Λεκλέρκ, που αγωνίζεται στους δρόμους της γεννέτειράς του, έμεινε στο τέλος της δεκάδας με διαφορά 1,2 δευτ. αντιμετωπίζοντας προβλήματα με τα φρένα της SF90.

GP ΜΟΝΑΚΟ 2019 ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ