X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μεγάλης Βρετανίας: Στην pole position ξανά ο Φερστάπεν, εξαιρετική εικόνα από τις McLaren

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during the first free practice at the British Formula One Grand Prix at the Silverstone racetrack, Silverstone, England, Friday, July 7, 2023. The British Formula One Grand Prix will be held on Sunday.(AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και πήρε την pole position για το GP της Μεγάλης Βρετανίας. Στο 2-3 η McLaren με τους Νόρις και Πιάστρι.

Για μία ακόμα ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull θα εκκινήσουν από την pole position σε ένα Grand Prix. Αυτή τη φορά ο Παγκόσμιος πρωταθλητής σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:26.720 στις κατατακτήριες του GP Μεγάλης Βρετανίας.

Πίσω του θα βρίσκονται οι δύο McLaren με τους Νόρις και Πιάστρι, οι οποίοι για δεύτερο διαδοχικό αγώνα κέρδισαν τις εντυπώσεις.

Το πρώτο σκέλος της διαδικασίας άρχισε με μία έκπληξη. Ο Σέρτζιο Πέρεζ τη στιγμή που δύο λεπτά πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία είχε τον ταχύτερο χρόνο τελικά έμεινε εκτός μαζί με τους Τσουνόντα, Τσόου, Ντε Βρις και Μάγκνουσεν.

Μάλιστα, ο τελευταίος αντιμετώπισε πρόβλημα αφού το μονοθέσιο του έμεινε στην πίστα περίπου τρία λεπτά πριν το φινάλε με αποτέλεσμα να έχουμε κόκκινη σημαία.

Στην πρώτη από τις δύο προσπάθειες των οδηγών στην 3η περίοδο ο Φερστάπεν ήταν 7 δέκατα ταχύτερος από όλους -και συγκεκριμένα από τους Χάμιλτον και Πιάστρι τις δύο επόμενες θέσεις- καθώς ήταν ο μόνος που είχε βγει αρχικά με ένα νέο σετ μαλακής γόμας, σε αντίθεση με τη χρησιμοποιημένη που είχαν όλοι οι υπόλοιποι της δεκάδας.

Στο δεύτερο και τελικό γύρο κάθε οδηγού, όμως, οι διαφορές έκλεισαν σημαντικά: αρχικά ο Λεκλέρ και ο Σάινθ με τις δύο Ferrari δεν κατάφεραν να καταρρίψουν τον πρώτο χρόνο του Ολλανδού, αλλά το έκανε -υπό μια ποδοσφαιρική ιαχή της εξέδρας του Σίλβερστοουν- ο Λάντο Νόρις με τη McLaren!

Όμως, λίγα δευτερόλεπτα αργότερα ο Φερστάπεν ήρθε έχοντας συμπληρώσει έναν ακόμη ταχύτερο γύρο, για να κερδίσει την 5η διαδοχική του πολ ποζίσιον, και να διεκδικήσει από την καλύτερη θέση την όγδοη φετινή του νίκη στο αυριανό 10ο φετινό GP της Formula 1.

Με τη ραγδαία και απρόσμενη βελτίωση της McLaren με ένα ευρύτατο πακέτο αναβαθμίσεων της MCL60 στους δύο τελευταίους αγώνες, οι Νόρις και Πιάστρι άφησαν σε σχηματισμό πίσω τους και τις δύο Ferrari, και τις δύο Mercedes και την Aston Martin του Φερνάντο Αλόνσο.

Μάλιστα, με ιδιαίτερα χρησιμοποιημένη γόμα ο Ισπανός έμεινε πίσω και από την άλλη μεγάλη έκπληξη αυτού του τριημέρου, τη Williams, που έφτασε -επί ίσοις όροις- μέχρι την 8η θέση με τον Άλεξ Άλμπον.

Στις δοκιμές κατάταξης αυτές πρωταγωνιστής, πάντως, ήταν και ο καιρός. Από το μέσον τους, δηλαδή από το μέσον του Q2, εμφανίστηκε ο ήλιος και η πίστα στέγνωσε πλήρως - αλλά μέχρι τότε οι συνθήκες ήταν ολισθηρές κατά τόπους.

Σε όλες τις περιόδους οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα σλικς (μαλακή γόμα), και ο Χάμιλτον το πλήρωσε με ένα -ανώδυνο- τετ-α-κε στη Stowe στο Q1, αλλά στην πρώτη η πρόσφυση βελτιωνόταν τόσο ραγδαία που οι χρόνοι έπεφταν διαρκώς. Στην πρώτη αυτή περίοδο η ακινητοποίηση της Haas του Μάγκνουσεν στην πίστα με μηχανικό πρόβλημα έβγαλε τις κόκκινες σημαίες, 3:11 λεπτά πριν το τέλος.

Ο Σέρτζιο Πέρεζ βγήκε πρώτος από τα πιτς για την τελευταία του προσπάθεια, σε αρκετά στεγνή πλέον πίστα, αλλά ο γύρος του δεν ήταν όσο καλός θα ήθελε για να αποτρέψει τον αποκλεισμό του από το Q1 και μαζί την πέμπτη διαδοχική του απουσία από την πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

Στο Q2, που ακολούθησε, επίσης η ιδανική γραμμή γινόταν όλο και πιο στεγνή. Σε αυτές τις συνθήκες οι οδηγοί έμεναν διαρκώς στην πίστα για διαδοχικούς γρήγορους γύρους -καθώς οι χρόνοι έπεφταν όσο βελτιωνόταν η πρόσφυση- και εντέλει αποκλείστηκε ο Σάρτζεαντ με την έτερη Williams (που θα ήταν 9ος αλλά σβήστηκαν δύο χρόνοι του για υπέρβαση των ορίων της πίστας) μαζί με τους Οκόν, Στρολ, Χούλκενμπεργκ και Μπότας - που έμεινε στην πίστα με μηχανικό πρόβλημα της Alfa Romeo.

Τα αποτελέσματα των προκριματικών FORMULA 1
TAGS FORMULA 1 GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ