X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Ισπανίας (FP2): Δύο στα δύο για τον Μπότας

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland steers his car during the second free practice at the Barcelona Catalunya racetrack in Montmelo, just outside Barcelona, Spain, Friday, May 10, 2019. The Formula One race will take place on Sunday. (AP Photo/Manu Fernandez) AP

Τον ταχύτερο γύρο και της δεύτερης περιόδου στη Βαρκελώνη πέτυχε ο Βάλτερι Μπότας, 49 χιλ. μπροστά από τον Χάμιλτον και 3 δέκατα από τις Ferrari.

Ταχύτερος κατά 49 χιλιοστά του δευτερολέπτου από τον Λιούις Χάμιλτον, ο Βάλτερι Μπότας σημείωσε τον πρώτο χρόνο και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, 5ου φετινού αγώνα της Formula 1, αφήνοντας τη Ferrari 3 δέκατα πίσω από τη Mercedes.

Πέραν της προσομοίωσης των δοκιμών κατάταξης, με τη μέση γόμα ο Μπότας και η Mercedes ήταν ακόμα ταχύτεροι της Ferrari - κατά 7 δέκατα του δευτερολέπτου. Η Scuderia, ταυτόχρονα, επέλεξε να δουλέψει με τη σκληρή γόμα με τον Σαρλ Λεκλέρκ και με τη μέση με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.

Ανάμεσα στα σετ με τις σκληρότερες γόμες, με τέσσερα σετ μαλακών ελαστικών ο Μονεγάσκος εντέλει τελείωσε τις δοκιμές 88 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος από τον Γερμανό. Όσο για τη μονομαχία των δύο οδηγών της Mercedes, ο Μπότας πέτυχε τον ταχύτερο γύρο στην πρώτη του προσπάθεια με τα soft, κι έκτοτε, παρά τις προσπάθειές του, ο Χάμιλτον δεν κατάφερε να επιστρέψει στην κορυφή των χρόνων.

Στις απογευματινές δοκιμές, στο μεταξύ, η Red Bull ανέβασε την απόδοσή της και, τοποθετώντας για πρώτη φορά τη μαλακή γόμα, ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο - όμως με μεγάλη διαφορά 0,751 δευτερολέπτων από τον Μπότας. Ο Ολλανδός δοκίμασε για πρώτη φορά το νέο κινητήρα της Honda, ωστόσο ένα πρόβλημα νεότητας της μονάδας ισχύος τον άφησε για αρκετή ώρα στα πιτς.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών η βαρέως ανανεωμένη Haas αποδείχθηκε εξίσου γρήγορη, και ο Ρομέν Γκροζάν κατάφερε να είναι ταχύτερος της δεύτερης RBR-Honda, του Πιέρ Γκασλύ. Μάλιστα, στα δύο δέκατα από τον Γάλλο έφτασε και ο 8ος Κέβιν Μάγκνουσεν, με την προηγούμενη έκδοση της Haas-Ferrari.

GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ