X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

GP Γαλλίας - FP1 & FP2: Φουριόζος ο Lorenzo, σε δίλημμα ο Vinales

Ο Jorge Lorenzo κυριάρχησε στις δοκιμές της Παρασκευής, την ώρα που ο ταλαντούχος πιτσιρικάς αναρωτιέται: Yamaha ή Suzuki;

Εντυπωσιακός ήταν ο Jorge Lorenzo την Παρασκευή στις ελεύθερες δοκιμές του γαλλικού GP στην πίστα του Le Mans. O Παγκόσμιος Πρωταθλητής σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας κατά τη διάρκεια του FP2 όντας μάλιστα ο μοναδικός αναβάτης που σημείωσε χρόνο μέσα στο 1:32 (1:32.830).

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ FP1 & FP2

Tο Le Mans είναι μια πίστα stop-and-go με σημεία που απαιτούν πολύ δυνατά φρένα αλλά και κομμάτια στα οποία οι μοτοσυκλέτες επιταχύνουν απότομα.Είναι μια πίστα που ταιριάζει καλύτερα στα χαρακτηριστικά της Yamaha η οποία στο παρελθόν έχει πανηγυρίσει αρκετές νίκες με πιο πρόσφατη αυτή του Lorenzo το 2015 όπου μάλιστα η εταιρεία των “τριών διαπασών” έκανε το 1-2 με τον Valentino Rossi να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Andrea Iannone με την Ducati η οποία είναι εφοδιασμένοι με νέα αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ τρίτος ήταν ο Marc Marquez. Ο Pol Espargaro με την YZR-M1 της “δορυφορικής” Tech 3 πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, ενώ την πεντάδα έκλεισε ο Andrea Dovizioso με τη δεύτερη Ducati.

Οι Suzuki που μετά το τεστ της Jerez υιοθέτησαν και αυτές τα αεροδυναμικά πτερύγια, είχαν μόλις 21 χιλιοστά του δευτερολέπτου διαφορά με τον Aleix Espargaro να είναι ταχύτερος του Maverick Vinales.

O 21χρονος Ισπανός είναι το πρόσωπο των ημερών καθώς οι άνθρωποι της Suzuki και της Yamaha κρέμονται από τα χείλη του περιμένοντας να ακούσουν την απόφασή του για το που θα συνεχίσει την καριέρα του του χρόνου.Ο ίδιος δηλώνει ότι βρίσκεται μπροστά στην πιο δύσκολη απόφαση της καριέρας του.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει. Πρέπει να κυνηγήσω το στόχο μου γιατί ήρθα στα MotoGP για να νικήσω. Η Suzuki μέσα σε ένα χρόνο παρουσίασε τρομερή βελτίωση. Εννοώ ότι αν έχουμε το τέλειο ΣΚ μπορούμε να παλέψουμε για το βάθρο. Και αυτό με κάνει να σκεφτώ πολύ. Επιπλέον εμπιστεύομαι πολύ τον Davide Brivio”, λέει χαρακτηριστικά ο Πρωταθλητής του 2013 στη Moto3 που θα μπορούσε πολύ εύκολα να επιλέξει την Yamaha που αυτή τη στιγμή διαθέτει το καλύτερο “πακέτο” του γκριντ.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν ο Dani Pedrosa, που ήταν ταχύτερος στο πρωϊνό session όταν οι χρόνοι ήταν ακόμα σε ψηλά επίπεδα, ο Hector Barbera και ο Valentino Rossi που σε σχέση με τον Lorenzo ήταν 1,1 δευτερόλεπτα πιο αργός.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

Άνοδος τον Απρίλιο, οι κερδισμένοι και οι χαμένοι
Εκκίνηση μπροστά από το άγαλμα του Λεωνίδα για το Ακρόπολις (VIDEO)
H Vespa έγινε 70 ετών!
TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ