X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Αζερμπαϊτζάν: Στην πολ ο Μπότας, στην μπαριέρα ο Λεκλέρκ

Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland steers his car during the third free practice at the Baku Formula One city circuit in Baku, Azerbaijan, Saturday, April 27, 2019. The Azerbaijan F1 Grand Prix race will be held on Sunday. (AP Photo/Sergei Grits) AP

Ο Βάλτερι Μπότας ηγήθηκε του επιβλητικού 1-2 της Mercedes στις κατατακτήριες του Μπακού, ενώ ο Σαρλ Λεκλέρκ κατέληξε στη μπαριέρα της στροφής 8 και θα εκκινήσει 10ος.

Παρότι η Ferrari έδειχνε εκτυφλωτικά γρήγορη στις ελεύθερες δοκιμές στους δρόμους του Μπακού, η Mercedes ανέστρεψε για μία ακόμη φορά την εικόνα και και έκανε το 1-2 στις δοκιμές κατάταξης, με τον Βάλτερι Μπότας στην πολ ποζίσιον με χρόνο μόλις 59 χιλιοστών ταχύτερο του Λιούις Χάμιλτον.

Η Ferrari, που έφτασε να μοιάζει περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη της Mercedes στα ελεύθερα δοκιμαστικά, έμεινε τρία δέκατα πίσω, στην τρίτη θέση, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ - ενώ ο κυρίαρχος της Παρασκευής και του πρωινού του Σαββάτου, Σαρλ Λεκλέρκ, προσέκρουσε στη μπαριέρα της στροφής 8 στο τέλος του Q2 και περιορίστηκε στην 10η θέση της εκκίνησης.

Άλλα τρία δέκατα πίσω από τον Φέτελ, ο Μαξ Φερστάπεν της RBR-Honda θα παραταχθεί δίπλα στον Γερμανό στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, καθώς ο Σέρχιο Πέρεθ ήταν μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Ολλανδό, αλλά παρόλα αυτά κατέκτησε την 5η θέση της εκκίνησης.

Τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά του Μπακού καθυστέρησαν πολύ να τελειώσουν λόγω της χρονοτριβής για την απομάκρυνση της πληγωμένης Ferrari του Λεκλέρκ, αλλά και νωρίτερα της Williams του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, που προσέκρουσε στο ίδιο σημείο στο τέλος του Q1.

«Μου αξίζει αυτό που έγινε σήμερα», είπε ο Λεκλέρκ μιλώντας στο αγγλικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky. «Είμαι πάρα πολύ λυπημένος με αυτό που έγινε, αλλά το άξιζα. Υπήρξα ανόητος, όπως είπα και στη ραδιοεπικοινωνία. Έχω καλμάρει λίγο, αλλά εξακολουθώ να θεωρώ τον εαυτό μου ανόητο. Αυτό δεν αλλάζει. Η πολ ποζίσιον ήταν εφικτή σήμερα, αλλά τα πέταξα όλα στα σκουπίδια σήμερα. Πρέπει να μάθω από αυτό και να επιστρέψω δυνατότερος. Ελπίζω να έχω καλό αγώνα αύριο».

Ο Μονεγάσκος εξήγησε ότι το ατύχημά του προήλθε από το λάθος του να προσπαθήσει να φρενάρει για τη στροφή 8 με τη μέση γόμα με την ιδια ισχύ που το είχε κάνει νωρίτερα με τη μαλακή. Και κατέληξε λέγοντας ότι «θα περάσω τις επόμενες δύο ή τρεις ώρες χτυπώντας το κεφάλι μου στον τοίχο».

Ο έκτος οδηγός των τριών κορυφαίων ομάδων, Πιέρ Γκασλύ της RBR, θα εκκινήσει από τα πιτς τον αυριανό αγώνα διότι δεν εκτέλεσε την εντολή εισόδου στο χώρο ζύγισης στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών. Ατυχώς για τον Γάλλο, στην 6η θέση της εκκίνησης θα βρεθεί ο Ντάνιλ Κβίατ της Toro Rosso, που συνοδεύεται από την έντονη φημολογία αντικατάστασης του Γκασλύ στην RBR.

Τον Ρώσο ακολούθησε ο Λάντο Νόρις της McLaren και οι Αντόνιο Τζιοβινάτσι και Κίμι Ράικονεν της Alfa Romeo - όμως ο Ιταλός θα εκκινήσει δέκα θέσεις πίσω, από την 18η, διότι αυτό το τριήμερο ξεπέρασε το όριο των δύο κεντρικών ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου του κινητήρα που δικαιούται για τη σεζόν.

GP ΑΖΕΡΜΠΑΪΤΖΑΝ 2019

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ