X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Αυστραλίας: Ο Φέτελ "έκλεψε" τη νίκη

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany steers his car ahead of Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain during the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Sunday, March 25, 2018. (AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake) AP

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναδείχθηκε νικητής στο Grand Prix της Αυστραλίας, το πρώτο της χρονιάς, χάρη στο ευφυές στρατηγικό ρίσκο της Ferrari, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λιούς Χάμιλτον.

Η Ferrari πήρε τον πρώτο γύρο της φετινής μονομαχίας με τη Mercedes στο GP Αυστραλίας, πρώτο αγώνα της Formula 1 2018, καθώς με ένα ευφυές στρατηγικό ρίσκο που απέδωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε την 9η νίκη του με τη Scuderia!

Ο Γερμανός ήταν αλάνθαστος στην άμυνά του από τις επιθέσεις του δεύτερου Λιούις Χάμιλτον στο τέλος – όπως ακριβώς και ο Κίμι Ράικονεν από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο στη μάχη της 3ης θέσης, και ο Φερνάντο Αλόνσο από τον Μαξ Φερστάπεν στη μάχη για την 5η.

Ο Λιούις Χάμιλτον εκκίνησε καλά και κράτησε την πρωτοπορία στο πρώτο τρίτο του αγώνα της Μελβούρνης, καθώς οι Κίμι Ράικονεν και Φέτελ διατηρούσαν τις δύο Ferrari σε απόσταση βολής από τη Mercedes W09.

Όταν, στον 18ο γύρο ο Κίμι Ράικονεν άνοιξε τη διαδικασία των πρώτων pit-stops, τον ακολούθησε άμεσα -για να καλυφθεί- η Mercedes και ο Χάμιλτον. Όμως, ο Σεμπάστιαν Φέτελ και η Ferrari αποφάσισαν να μείνουν για έξι επιπλέον γύρους στην πίστα, ελπίζοντας να είναι ταχύτεροι με τη φθαρμένη ούλτρα-μαλακή γόμα, σε σχέση με τη φρέσκια -αλλά πιο αργή- μαλακή που έβαλαν οι Χάμιλτον-Ράικονεν.

Το ρίσκο της Ferrari πέτυχε πανηγυρικά, με δύο απίστευτα συμβάντα της Haas: η ομάδα που αποτέλεσε την τεράστια ευχάριστη έκπληξη του 2018, στα δύο πιτ-στοπς των Κέβιν Μάγκνουσεν και Ρομέν Γκροζάν τοποθέτησε και τις δύο φορές λάθος έναν τροχό, με αποτέλεσμα και οι δύο να εγκαταλείψουν αμέσως μετά την επιστροφή τους στα πιτς!

Στη δεύτερη περίπτωση, του Γκροζάν, το μονοθέσιό του είχε μείνει ακινητοποιημένο σε τέτοιο σημείο, που χρειάστηκε στην αρχή η εφαρμογή του Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας (VSC) και έπειτα η είσοδός του στην πίστα. Με βάση τον αργό ρυθμό που επιβάλλεται στους οδηγούς ηλεκτρονικά, στην πρώτη περίπτωση, ο Χάμιλτον ήταν αναγκασμένος να μειώσει το ρυθμό του.

Η Ferrari είδε αμέσως την ευκαιρία και κάλεσε τον Φέτελ στα πιτς. Μετά από μια γρήγορη στάση, και με τον Χάμιλτον περιορισμένο –σε συνθήκες που η Mercedes διερευνά- σε πιο αργό ρυθμό, ο Γερμανός της Ferrari επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, με άνεση, του αγώνα.

Το Όχημα Ασφαλείας βγήκε από την πίστα στον 32ο από τους 58 γύρους του αγώνα, κι έτσι ο Χάμιλτον είχε 26 γύρους μπροστά του για να κάνει την επίθεσή του στον Φέτελ. Αρχικά η Mercedes ζήτησε από τον Άγγλο να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό, λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα, αλλά στους τελευταίους 12 γύρους ο πρωταθλητής έκανε την επίθεσή του.

Παρότι ο Χάμιλτον μπήκε στη ζώνη DRS, δηλαδή έφτασε κάτω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη Ferrari, ένα μικρό οδηγικό λάθος στην πίεσή του τον έβγαλε εκτός δρόμου, αύξησε τη διαφορά στα 2,5 δευτ. Ο Χάμιλτον δεν σήκωσε τα χέρια αλλά πίεσε ξανά, πλησίασε τον Φέτελ πάλι πέντε γύρους πριν το τέλος, αλλά πλέον είχαν υπερθερμανθεί τα πίσω ελαστικά του και ο ρυθμός του μειώθηκε απότομα – χάνοντας 1,3" μέσα σε έναν μόνο γύρο.

Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany steers his car during the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Sunday, March 25, 2018. (AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake) AP

Αντίστοιχα κερδισμένος από το Όχημα Ασφαλείας βγήκε και ο Φερνάντο Αλόνσο, που εδραιώθηκε με το καθυστερημένο του πιτ-στοπ στην 5η θέση και έκανε τα πάντα σωστά για να προστατευθεί από τον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Ολλανδός έχασε στην εκκίνηση μια θέση από τη Haas του Μάγκνουσεν, και καθυστέρησε τόσο να τον περάσει που όχι μόνο απώλεσε την επαφή του με την κορυφή, αλλά και άρχισε να πασχίζει με την υπερθέρμανση των ελαστικών του - κάνοντας και ένα τετ-α-κε στην πορεία.

Έτσι, ενώ είχε βλέψεις νίκης, τερμάτισε στην 6η θέση, εμπρός από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Renault, τον Βάλτερι Μπότας που εκκίνησε 15ος λόγω του χθεσινού ατυχήματος και της ποινής 5 θέσεων από την επακόλουθη αλλαγή κιβωτίου, τον Στόφελ Βαντόρν της McLaren και τον Κάρλος Σάινθ που υπέφερε από ναυτία στους τελευταίους γύρους στο κόκπιτ της Renault.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2018

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ