X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ

GP Άμπου Ντάμπι: Ταχύτερος ο Πέρεζ, κίνδυνος ποινής για Χάμιλτον

Ο Λιούις Χάμιλτον @ 2022 HUSSEIN MALA / AP IMAGES

Ο Σέρτζιο Πέρεζ ηγήθηκε του Μαξ Φερστάπεν στο 1-2 της Red Bull στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στη Γιάς Μαρίνα. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν στο ένα δέκατο πίσω τους, αλλά απειλείται με ποινή λόγω προσπέρασης υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι, 22ου και τελευταίου φετινού αγώνα της Formula 1, διακόπηκε περίπου στο μέσον της έσπασε τον εμπρός δεξί τροχό της Alpha Tauri στο κερμπ της εξόδου της στροφής 9 και άφησε συντρίμμια στην πίστα.

Εκείνη τη στιγμή, ο Χάμιλτον προσπέρασε τη McLaren του Λάντο Νόρις και μια Haas στη στροφή 5, προκαλώντας τη διαμαρτυρία του Νόρις μέσω ραδιοεπικοινωνίας. Η McLaren και η Haas κινούνταν αργά έξω από την αγωνιστική γραμμή, ενώ ο Βρετανός με τη Mercedes W13 βρισκόταν σε γρήγορο γύρο.

Οι επαναλήψεις δείχνουν ότι τα κόκκινα φώτα διακοπής της διαδικασίας άρχισαν να αναβοσβήνουν τη στιγμή που ο Χάμιλτον περνούσε τον Νόρις, αλλά το συμβάν θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες. Πιθανή ποινή στον Λιούις θα μειώσει τις ελπίδες του να κερδίσει το αυριανό GP, και να συνεχίσει το ρεκόρ νικών του σε κάθε χρονιά του στη Formula 1, από το 2007.

Μέχρι τη στιγμή του συμβάντος του Γκασλί, στην κορυφή των χρόνων βρισκόταν ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη μέση γόμα. Όταν ξεκίνησε και πάλι η δραστηριότητα μετά τη διακοπή, οι δύο Mercedes εναλλάχθηκαν στην κορυφή με τη μαλακή γόμα, ώσπου ο Πέρεζ επέστρεψε με τα ίδια ελαστικά για να γράψει τον πρώτο χρόνο, τον μοναδικό που έπεσε κάτω από το 1'25''.

Ο Μαξ Φερστάπεν αρχικά μπήκε με χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά, αλλά στη δεύτερη προσπάθειά του με ένα φρέσκο σετ έφτασε 0.152'' πίσω από τον Πέρεζ - και άλλο ένα δέκατο εμπρός από τη Mercedes του Χάμιλτον. Ο τελευταίος φάνηκε να λύνει τα αρχικά προβλήματα υπερστροφής του «ασημένιου βέλους», ενώ ο Τζορτζ Ράσελ ακολούθησε ακόμη 0,17'' πίσω του.

Εντυπωσιακός ήταν και ο 5ος χρόνος του Νόρις, που άγησε με τη McLaren MCL36 λίγα χιλιοστά πίσω του τις δύο Ferrari των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ, ενδεχομένως επιβεβαιώνοντας τις χθεσινές ανησυχίες της Scuderia για έλλειψη ταχύτητας της F1-75 αυτό το τριήμερο. Σαν να μην έφταναν αυτές, ο Μονεγάσκος ανέφερε και ορισμένες διακοπές του ιταλικού κινητήρα, και είπε ότι ταα πράγματα δεν δείχνουν καλά ούτε για τη διαχείριση της γόμας από τη F1-75.

Την οκτάδα έκλεισε ο Ντάνιελ Ρικιάρντο, εμπρός από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, καθώς οι δύο ετοιμάζονται για τις τελευταίες τους κατατακτήριες δοκιμές - εκτός κι αν ο πρώτος καταφέρει να επιστρέψει στο grid το 2024, ή ο δεύτερος αποφασίσει να γυρίσει στα grand prix κάποια στιγμή στο μέλλον. Οι δοκιμές κατάταξης ξεκινούν στις 16:00 ώρα Ελλάδας - μείνετε συντονισμένοι για το LIVE του SPORT24 της μάχης της τελευταίας πολ ποζίσιον του 2022.

Τα αποτελέσματα της τρίτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών:

Τα αποτελέσματα των τρίτων ελεύθερων δοκιμών του GP Άμπου Ντάμπι


TAGS GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ