X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Άμπου Ντάμπι (FP1): Τρεις στα χιλιοστά

CALLOALBANESE

Μεγάλη ήταν η μάχη για την πρωτιά στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του τελευταίου Grand Prix της χρονιάς.

Μόλις 148 χιλιοστά χώριζαν τους τρεις πρώτους στο πέσιμο της καρό σημαίας της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, που αποτελεί τον εικοστό και τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1. Ταχύτερος όλων ήταν ο Sebastian Vettel για λογαριασμό της Ferrari, με την κορυφή να έχει τρεις εκπροσώπους από τρεις διαφορετικές ομάδες.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η πίστα του Εμιράτου υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με τον ήλιο να λάμπει, τη θερμοκρασία αέρα στους 26 Βαθμούς Κελσίου και εκείνη του οδοστρώματος στους 43! Η Pirelli είχε φέρει την πάρα πολύ μαλακή (μωβ διακριτικά), την πολύ μαλακή (κόκκινα διακριτικά) και τη μαλακή γόμα ελαστικών (κίτρινα διακριτικά), με το πρώτο μέρος του FP1 να προσφέρεται για πειραματισμούς ενόψει της νέας σεζόν.

Οι ομάδες δοκίμαζαν λύσεις που θέλουν να εφαρμόσουν στα επόμενα μονοθέσιά τους και ήταν χαρακτηριστική η περίπτωση της Ferrari, που είχε νέο διαχύτη που ακολουθεί τη φιλοσοφία της Red Bull και είχε εφαρμόσει στην SF70H του Kimi Raikkonen πιεζοηλεκτρικούς αισθητήρες για να καταγράψει τα απαιτούμενα δεδομένα.

Ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ταχύτερος όλων με τη μαλακή γόμα και ο teammate του στη Mercedes, Valtteri Bottas, με την πολύ μαλακή, ήταν ο Raikkonen αυτός που προσωρινά τους εκτόπισε από την κορυφή βάζοντας την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Στα μισά της διαδικασίας έκαναν το ίδιο και τα «ασημί βέλη», εκτοπίζοντας τον Φινλανδό.

Τελικά ήταν το 1.39.006 του Vettel που ακολούθησε η κορυφαία επίδοση της 90λεπτης διαδικασίας, με τον Γερμανό 120 χιλιοστά του δευτερολέπτου μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Hamilton. Ο Max Verstappen ήταν αυτός που ακολούθησε σε επίδοση, μόλις 28 χιλιοστά πίσω από τον Βρετανό, βάζοντας και τη Red Bull Racing στο παιχνίδι σε ότι αφορά στη νίκη γοήτρου στο φινάλε της σεζόν.

Το Top5 συμπλήρωσαν οι δύο Φινλανδοί, με έκτη τη Force India του Sergio Perez και τις δύο McLaren να ακολουθούν. Απών από το FP1 ήταν ο Esteban Ocon που έδωσε τη VJM10 στον προστατευόμενο της Mercedes George Russell αλλά και ο Kevin Magnussen που παραχώρησε το δικό του μονοθέσιο της Haas στον Antonio Giovinazzi.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Photo credits: media.ferrari.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ