X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φορτώθηκαν ποινές οι McLaren

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada. Sunday 11 June 2017. Fernando Alonso, McLaren MCL32 Honda, leads Stoffel Vandoorne, McLaren MCL32 Honda. Photo: Charles Coates/McLaren ref: Digital Image DJ5R5616 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Η Honda έφερε αναβαθμίσεις για το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν αλλά η χρήση τους αποδεικνύεται πως θα έχει βαρύ τίμημα.

Από την ουρά του grid θα εκκινήσουν στο Grand Prix του Μπακού οι δύο McLaren. Ο αγώνας του Μπακού αποτελεί τον όγδοο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος και οι δρόμοι της πόλης, συνθέτουν ένα εντυπωσιακό σκηνικό. Φέρνουν όμως και συμβιβασμούς στη δυνατότητα προσπεράσματος, παρότι η συγκεκριμένη αγωνιστική διαδρομή είναι πολύ πιο γρήγορη από εκείνες του Μονακό και της Σιγκαπούρης.

Έτσι λοιπόν, η Honda θα φέρει επιτέλους κάποιες αναβαθμίσεις για τις υβριδικές μηχανές της αλλά λόγω της τραγικής έως τώρα αξιοπιστίας τους, η χρήση τους θα έχει βαρύ τίμημα. Καθώς τόσο ο Fernando Alonso όσο και ο Stoffel Vandoorne έχουν ήδη, μετά από μόλις 7 εκ των 20 Grand Prix, εξαντλήσει το επιτρεπτό όριο μερών των υβριδικών μηχανών. Και κάθε νέο, κάθε αναβάθμιση, φέρνει ποινή από εδώ και πέρα.

Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Canada. Sunday 11 June 2017. Fernando Alonso, McLaren. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _R3I0603 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Στο Μπακού λοιπόν, ο Alonso έχει πριν καν καθίσει στο κόκπιτ 15 θέσεις ποινής στο grid της Κυριακής, ενώ ο Vandoorne 30! Ποιες είναι όμως οι αναβαθμίσεις αυτές; Η Honda έχουν επανασχεδιάσει το τούρμπο αλλά και την MGU-H. Ο Βέλγος έχει διπλή ποινή καθώς οι Ιάπωνες σκοπεύουν να προχωρήσουν σε πλήρη αντικατάσταση της υβριδικής μηχανής της MCL32 μετά την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Ήδη ο Vandoorne θα φτάσει με αυτή την αλλαγή τις 7 MGU-H και άλλα τόσα τούρμπο. Ενώ το όριο είναι τέσσερα.

Κι όλα αυτά, χωρίς να περιμένει κανείς να δούμε μεγάλη διαφορά στην απόδοση αυτό το Σαββατοκύριακο.

Photo Credits: McLaren Media Centre

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ