X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Ferrari χτίζεται πάνω στον Λεκλέρ, αλλά ο Σάινθ αρνείται ότι έχει προσύμφωνο με την Audi

GP BELGIO1/2023 - SABATO 29/07/2023 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Το περιβάλλον του Κάρλος Σάινθ διαψεύδει τα πρόσφατα δημοσιεύματα ότι ο Ισπανός υπέγραψε προσύμφωνο με την Audi για τη μεταγραφή του στη γερμανική ομάδα -που θα μπει στο σπορ το 2026 με τη Sauber- και υποστηρίζει ότι επιθυμία του 28χρονου είναι να παραμείνει στο Μαρανέλο.

Η φημολογία της ενδεχόμενης μετακίνησης του Κάρλος Σάινθ από τη Ferrari στη Sauber, η οποία διαμορφώνεται σταδιακά μέχρι το 2026 στην εργοστασιακή ομάδα της Audi, παραμένει πεισματικά στη Formula 1 τους τελευταίους μήνες.

Αξιόπιστα μέσα του ιταλικού Τύπου αναφέρουν ότι όντως ο Ισπανός δέχθηκε την προσέγγιση από την εταιρεία του Ίνγκολσταντ, αλλά προς το παρόν δεν επιβεβαιώνεται το δημοσίευμα του αυστριακού Auto Action ότι ο Σάινθ εχει υπογράψει προσύμφωνο για τη μετακίνησή του στο Χίνβιλ από το 2025, πριν τη μετονομασία της Sauber σε Audi ένα χρόνο αργότερα.

Τα προσύμφωνα των ομάδων με οδηγούς συνηθίζονται στη F1. Σκοπός τους είναι να δώσουν στην ομάδα την προτεραιότητα για την απόκτηση των υπηρεσιών ενός οδηγού, αλλά δεν είναι δεσμευτικά. Αποτελούν μόνο το πρώτο βήμα πριν από μια συμφωνία.

Θυμίζουμε ότι το συμβόλαιο του 28χρονου με τη Ferrari λήγει στο τέλος του 2024, όπως και του Σαρλ Λεκλέρ, αλλά η διοίκηση της Ferrari δεν έχει δείξει τον τελευταίο καιρό την προθυμία για συζητήσεις ανανέωσής του με τον Ισπανό - σε αντίθεση με την προθυμία της για το Μονεγάσκο, που φέρεται να συμφώνησε σε πενταετή ανανέωσή του με τη Scuderia.

Όμως, με δηλώσεις του στο Auto Action, ο Σάινθ τόνισε: "Προτιμώ να ξεκινώ μια σεζόν γνωρίζοντας πού θα βρίσκομαι την επόμενη. Στόχος είναι να αρχίσει το πρωτάθλημα του 2024 χωρίς να ανησυχώ, και με ένα συμβόλαιο για το μέλλον ήδη υπογεγραμμένο".

Μετά από το δημοσίευμα αυτό, ωστόσο, το περιβάλλον του Ισπανού άφησε να διαρρεύσει στον ισπανικό Τυπο ότι η επιθυμία του είναι αποκλειστικά και μόνο να παραμείνει στη Scuderia. Όπως γράφει το ιταλικό Motorsport, κάποιος από το περιβάλλον του Σάινθ εκμυστηρεύτηκε ότι "το βασικό πλάνο είναι να μείνει στη Ferrari, το plan b είναι η Ferrari, και το plan c επίσης η Ferrari".

Επισήμως ο Φρεντ Βασέρ, διευθυντής της Scuderia, έχει δηλώσει ότι οι διαπραγματεύσεις με τους οδηγούς της ομάδας για την ανανέωση των συμβολαίων τους θα ξεκινήσουν μετά το GP της Μόντσα το Σεπτέμβριο. Όμως, από πολλαπλές πηγές επιβεβαιώνεται ότι οι συζητήσεις με τον Λεκλέρ έχουν όχι μόνο ξεκινήσει, αλλά σχεδόν τελεσφορήσει.

Πίσω από αυτό κρύβεται η υποψία ότι ο Βασέρ χτίζει τη Ferrari πάνω στον Λεκλέρ, και ευλόγως γεννάται το ερώτημα αν ο Σάινθ θέλει να παραμείνει στο Μαρανέλο έχοντας το ρόλο το β' οδηγού σε μια ομάδα -έστω κι αν πρόκειται για τη Ferrari- επικεντρωμένη στον οδηγό του διπλανού γκαράζ. Ή, διαφορετικά, αν θέλει να ρισκάρει έχοντας το ρόλο του ηγέτη σε μια άλλη -αν και εργοστασιακή- ομάδα άγνωστης δυναμικής.

Ο ιταλικός Τύπος εμφανίζεται σίγουρος ότι ο Βασέρ, μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Ferrari Μπενεντέτο Βίνια και φυσικά τον πρόεδρο της εταιρείας Τζον Έλκαν, διαμορφώνουν έναν κεντρικό άξονα της Scuderia όπου όλη η δομή της ομάδας -με μια σειρά από ηχηρές προσλήψεις σχεδιαστών και μηχανικών- θα είναι χτισμένη πάνω στον Λεκλέρ για τη διεκδίκηση των μελλοντικών τίτλων. Έναν άξονα αντίστοιχο με εκείνον που ο Ζαν Τοντ είχε χτίσει στο παρελθόν πάνω στον Μίκαελ Σουμάχερ.

Σε αυτό το πλαίσιο δεν είναι τυχαίο ότι η Scuderia εμφανίζεται να δίνει απόλυτη προτεραιότητα στην ανανέωση του συμβολαίου του Λεκλέρ, έναντι του Σάινθ. Τα πρόσφατα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για νέο πενταετές συμβόλαιο του Μονεγάσκου - χωρίς όρους αποδέσμευσης για τα δύο πρώτα χρόνια, ώστε η Scuderia να κάνει την ομαλή μετάβαση στους νέους κανονισμούς του 2026.

Άλλωστε ο Λεκλέρ, που υπήρξε ασυνήθιστα επικριτικός για τη Ferrari στο δεύτερο μισό του 2022, τώρα εμφανίζεται ξανά απαρέγκλιτα πιστός στη Scuderia παρότι τα φετινά αποτελέσματα της ομάδας ήταν συνήθως άκρως απογοητευτικά: "Λατρεύω τη Ferrari. Ο σκοπός της καριέρας μου είναι να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής με αυτή την ομάδα, και να την ανεβάσω στην κορυφή.

Δεν είναι εύκολο. Είχαμε καλές και κακές στιγμές. Έχω πλήρη εμπιστοσύνη στον Φρεντ Βασέρ. Ξέρει ακριβώς πού θέλει να πάει και τι πρέπει να κάνει για να φτάσει εκεί. Συζητάμε πολλά μαζί, για να πετύχουμε τους στόχους μας. Μου δίνει σιγουριά", τόνισε σε πρόσφατή του συνέντευξη ο Μονεγάσκος.

TAGS FORMULA 1 FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ