X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Φερστάπεν: "Είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να κάνουμε ακόμα καλύτερη δουλειά"

Ο Φερστάπεν πανηγυρίζει μετά τη νίκη του στο γκραν πρι της Αυστρίας | 27 Ιουνίου 2021 © 2021 DARKO VOJINOVIC/AP IMAGES

Περισσότερο από τη νίκη στο GP της Στυρίας, ο Φερστάπεν δήλωσε ικανοποιημένος από τη διαχείριση των ελαστικών από την RB-Honda, ειδικά σε σχέση με τη μεγάλη φθορά που αντιμετώπισε στους τελευταίους γύρους του αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes W12.

Μετά την τέταρτη διαδοχική νίκη της RBR (Μονακό, Αζερμπαϊτζάν, Γαλλία και τώρα Στυρία) και την τέταρτη φετινή του σε οκτώ αγώνες, ο Φερστάπεν δήλωσε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τη μάχη της κατάκτησης του φετινού τίτλου της Formula 1 - ειδικά βάσει του τρόπου διαχείρισης ελαστικών που εμφάνισε η RB16B στην πίστα του Σπίλμπεργκ.

Ενδεικτικό είναι ότι ο Φερστάπεν έκανε τον ταχύτερό του γύρο στον 67ο από τους 71 του αγώνα, το οποίο εν μέρει φυσικά οφείλεται στη μείωση των καυσίμων, αλλά αναμφίβολα δείχνει ότι τα ελαστικά του είχαν κρατήσει ακόμα την ποιότητά τους μετά από περισσότερους από 40 γύρους.

Ο Φερστάπεν πανηγυρίζει μετά τη νίκη του στο γκραν πρι της Αυστρίας | 27 Ιουνίου 2021 © 2021 DARKO VOJINOVIC/AP IMAGES


"Από την πρώτη στιγμή αισθάνθηκα ότι το αυτοκίνητο είχε πολύ καλή ισορροπία και ευκολία στη διαχείριση των ελαστικών από την εκκίνηση κιόλας. Στον τερματισμό αισθάνθηκα ότι είχε απομείνει κι άλλη γόμα", είπε ο Ολλανδός. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε ήταν με τον ηλεκτρονικό έλεγχο των φρένων (brake-by-wire), το οποίο έλυσε αποφεύγοντας το φρενάρισμα πάνω στα κερμπς στην είσοδο της στροφής 10.

Παράλληλα, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας (με διαφορά 18 βαθμών από τον Χάμιλτον) είπε ότι δεν αγχώθηκε από το undercut του Χάμιλτον, τη νωρίτερη είσοδο του Βρετανού για το πρώτο του πιτ-στοπ, στο σημερινό GP της Στυρίας. "Έκαναν φυσικά το πιτ-στοπ τους έναν γύρο νωρίτερα από εμάς. Αντιδράσαμε σε αυτό και συνεχίσαμε με το πλάνο μας. Αυτό δούλεψε πολύ καλά σήμερα".

Ο Φερστάπεν μετά τη νίκη του στο γκραν πρι της Αυστρίας | 27 Ιουνίου 2021 © 2021 DARKO VOJINOVIC/AP IMAGES


Με την ανωτερότητα στις διαχείριση των ελαστικών και με την ταχύτητα της RB-Honda, και δεδομένου ότι η εξέλιξη των μονοθεσίων του 2021 έχει ουσιαστικά παύσει για να σχεδιάσουν οι ομάδες τα ολοκαίνουρια μονοθέσια του 2022, ο Ολλανδός και η RBR μπορούν να αντικρίζουν με ιδιαίτερη αισιοδοξία τη φετινή μάχη του τίτλου.

Ο Ολλανδός, που διεκδικεί το πρώτο πρωτάθλημα της καριέρας του, είπε: "Ήταν πολύ θετικός ο ρυθμός μας, αλλά φυσικά πρέπει να τον δείξουμε και την επόμενη εβδομάδα και πρέπει να δούμε και τι μπορούμε να κάνουμε καλύτερα. Πρέπει να συνεχίζουμε να πιέζουμε, και μετά είμαι αισιόδοξος ότι μπορούμε να κάνουμε πολύ καλή δουλειά".

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1 ΑΥΣΤΡΙΑ GP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ