X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Ολλανδίας: H Ferrari στο 1-2 των δεύτερων δοκιμών στη Ζάντβουρτ, 7 δέκατα μακριά ο Φερστάπεν

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the second practice session ahead of Sunday's Formula One Dutch Grand Prix auto race, at the Zandvoort racetrack, in Zandvoort, Netherlands, Friday, Sept. 2, 2022. (AP Photo/Peter Dejong) AP

Οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ χωρίστηκαν από 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου στην κορυφή της δεύτερης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας. Τρίτος στα 72 χιλιοστά ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes, έμεινε στην 8η θέση ο Μαξ Φερστάπεν.

Μια αντιδιαμετρική εικόνα από την κυριαρχία του Μαξ Φερστάπεν και της Red Bull RB18 μόλις πριν πέντε μέρες στο Σπα, επεφύλασσε η πρώτη ημέρα ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας, 15ου φετινού γύρου της Formula 1.

Η αργή, τεχνική και στενή πίστα του Ζάντβουρτ έχει τα εντελώς αντίθετα χαρακτηριστικά από το ταχύτατο Σπα, και επιβεβαιώθηκε ότι ταιριάσει περισσότερο στη Ferrari από εκείνη του Βελγίου - όπως και στη Mercedes, αλλά και στη McLaren.

Με την κυριαρχία της Ferrari, εν πολλοίς είχαμε σήμερα μια επανάληψη της κυριαρχίας που είχε επιδείξει η Sccuderia και η F1-75 στον αμέσως προηγούμενο αγώνα, τέλη Ιουλίου στη Βουδαπέστη - σε ένα σιρκουί παρεμφερές με του Ζάντβουρτ.

Και αυτή τη φορά η Red Bull αντιμετωπίζει προβλήματα αξιοπιστίας -η υποχώρηση του κιβωτίου ταχυτήτων του Φερστάπεν στις πρώτες δοκιμές- με την RB18, όπως στο Χανγκαρόρινγκ, που συνέβαλλαν και αυτά να μην βρει σήμερα τις ιδανικές ρυθμίσεις των μονοθεσίων τόσο του Ολλανδού όσο και του Σέρτζιο Πέρεζ.

Ενδεικτικό είναι ότι ο Φερστάπεν έκανε τον πρώτο του γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα στην ημέρα αρκετά μετά το ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου των δοκιμών, μετά το πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης που του κόστισε της συμμετοχή του σχεδόν σε όλη την πρώτη. Και, με την ίδια γόμα, στη συνέχεια δεν κατάφερνε να κατεβάσει τους χρόνους του.

Μετά το εικοσάλεπτο, που δοκίμαζαν τις σκληρότερες γόμες, η πλειοψηφία των οδηγών μπήκε στα πιτς για να τοποθετήσουν τη μαλακή γόμα. Με αυτήν ο Σάινθ κατέβασε τα χρονόμετρα στο 1:12.349, αλλά για τον Φερστάπεν η προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης δεν πήγε τόσο καλά. Για την ακρίβεια πήγε πολύ άσχημα: ήταν 0,693 δευτ. πιο αργός από τον Σάινθ.

Με την δική του προσπάθεια στο ημίωρο της ωριαίας διαδικασίας, ωστόσο, ο Λεκλέρ κατάφερε να κατεβάσει τον πρώτο χρόνο κατά 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου -παρότι δεν έκανε τον ταχύτερο χρόνο σε κανένα από τα τρία τμήματα της πίστας- και να τελειώσει τη μέρα ταχύτερος όλων.

Ελλείψη του ανταγωνιστικού Φερστάπεν, η Mercedes και η McLaren επιβεβαίωσαν πόσο πολύ ταιριάζει στις W13 και MCL36 αντίστοιχα αυτή η πίστα υψηλής αεροδυναμικής άντωσης. Ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να πλησιάσει τον Λεκλέρ στα 72 χιλιοστά και ο Λάντο Νόρις στο 1 δέκατο, αφήνοντας υποσχέσεις για τον αγώνα.

Για τη Mercedes θα είναι ακόμα καλύτερα αν παραμείνει η λιακάδα και η υψηλή θερμοκρασία στο Ζάντβουρτ και την Κυριακή, σε αντίθεση με τις αρχικές προβλέψεις βροχής. Κι αυτό διότι η W13 φαίνεται να διαχειρίζεται καλύτερα τα ελαστικά στις υψηλές θερμοκρασίες.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο αυτή τη φορά δεν ακολούθησε το ρυθμό του Λάντο Νόρις και έμεινε στη 10η θέση, ένα δευτερόλεπτο μακριά, κυρίως λόγω του προβλήματος διαρροής του υδραυλικού συστήματος της McLaren MCL36 που τον κράτησε για πολλή ώρα στο γκαράζ της ομάδας.

Μετά από τους γρήγορους γύρους με τη μαλακή γόμα, όπως πάντα οι ομάδες γύρισαν το πρόγραμμά τους στις δοκιμές προσομοίωσης αγώνα με τη μέση γόμα. Όμως, τους το χάλασε η έξοδος του Γιούκι Τσουνόντα με την Alpha Tauri, που κόλλησε στην αμμοπαγίδα της στροφής 10. Οι δοκιμές διακόπηκαν για 7 λεπτά, και στα 4' που απέμειναν στο τέλος το κυκλοφοριακό ήταν τόσο έντονο που ήταν λίγα αυτά που μπορούσε να πετύχει κανείς.

Photo credits: Associated Press


TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ