X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

"Φεύγω το 2009"

Ραϊκόνεν

Ο Κίμι Ραϊκόνεν εξήγησε ότι μεγάλος του αντίπαλος για τον τίτλο το 2007 θα είναι ο Φελίπε Μάσα

Ο Φινλανδός που τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται για λογαριασμό της Ferrari, χαρακτήρισε μεγάλο φαβορί για τον τίτλο τον τιμέιτ του, Φελίπε Μάσα και όχι τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Φερνάντο Αλόνσο με τη McLaren πάντα.

Ο Ραϊκόνεν με μεγάλη προϋπηρεσία στην F1, παρά τα 27 χρόνια της ηλικίας του, αφού έχει ήδη περάσει από τη Sauber και τη Μclaren, άφησε να εννοηθεί ότι μετά την εκνποή του συμβολαίου του με τη Ferrari, θα σταματήσει να αγωνίζεται.

" Δεν θα οδηγώ για πολύ καιρό για να κερδίσω επτά πρωταθλήματα", είπε ο Φινλανδός αναφερόμενος στον Μίκαελ Σουμάχερ για να συμπληρώσει ότι " αν το θέλει η Ferrari, μπορώ να δουλεύω κάθε μέρα μέχρι τις 22:00".

Προφανώς επειδή βρέθηκε σε δύσκολη θέση, ο Ραϊκόνεν απάντησε ευγενικά ότι θα ακολουθήσει τις συμβουλές του Μίκαελ Σουμάχερ.





TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ