X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

F1: Ο Χάμιλτον έτρεχε με περισσότερα από 200 χιλιόμετρα και με τρία ελαστικά

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his car with flat tire during the British Formula One Grand Prix at the Silverstone racetrack, Silverstone, England, Sunday, Aug. 2, 2020. (AP Photo/Frank Augstein, Pool) AP

Η Formula 1 παρουσίασε το αναλυτικό γράφημα του τελευταίου γύρου του Λιούις Χάμιλτον με τον Βρετανό να ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα παρά το γεγονός ότι οδηγούσε με τρία ελαστικά. (VIDEO)

Απίστευτο ήταν το φινάλε του βρετανικού Grand Prix στο Σίλβερστοουν με τον Λιούις Χάμιλτον να παίρνει τη νίκη. Ωστόσο πέρασε πρώτος από την καρό σημαία με τον πιο αναπάντεχο τρόπο. Συγκεκριμένα στον τελευταίο γύρο το αριστερό εμπρός ελαστικό του κλάταρε, με αποτέλεσμα να τερματίσει με μεγάλη δυσκολία.

H F1 ετοίμασε ένα γράφημα για να τονίσει τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ο Βρετανός για να φτάσει στη γραμμή τερματισμού.

Όπως θα δείτε συγκρίνει τις ταχύτητες που έπιανε ο Χάμιλτον στα ίδια σημεία της πίστας στον πρότελευταίο και στον τελευταίο γύρο. Μάλιστα, τονίζεται και το σημείο όπου έσκασε το μπροστά αριστερό ελαστικό του Βρετανού.

Το εντυπωσιακό είναι πως ο Παγκόσμιος πρωταθλητής ακόμα και με τρία ελαστικά οδηγούσε με πάνω από 200 χιλιόμετρα όπου του το επέτρεπαν οι συνθήκες, ενώ στις αριστερές στροφές κατέβαζε όσο το δυνατόν περισσότερο την ταχύτητά του.

Είναι χαρακτηριστικό πως ο Χάμιλτον ολοκλήρωσε τον 51ο γύρο σε 1:32.1, ενώ ο τελευταίος του ήταν σε 1:55.484'. Αξίζει να σημειώσουμε ότι και ο 51ος γύρος ήταν πιο αργός σε σχέση με τους μέσους χρόνους του Βρετανού διότι η Mercedes τον είχε ενημερώσει για το πρόβλημα του Bottas.

Θυμηθείτε τον τελευταίο γύρο του Λιούις Χάμιλτον.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ