X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

F1 GP Σότσι: Επιστροφή στις νίκες για τον Χάμιλτον

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain steers his racer during the Russian Formula one Grand Prix, at the 'Sochi Autodrom' Formula One circuit, in Sochi, Russia, Sunday, Sept. 29, 2019. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του αγώνα στο Σότσι παίρνοντας την ένατη καρό σημαία της χρονιάς. Δεύτερος ο Μπότας, τρίτος ο Λεκλέρκ.

Την ένατη νίκη του στη χρονιά πήρε ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρέτανος ήταν ο μεγάλος νικητής στο Σότσι παρά το γεγονός ότι στο ξεκίνημα του αγώνα έδειχνε ότι η Ferrari θα είχε το πάνω χέρι, ωστόσο η εγκατάλειψη του Φέτελ και τα αυτοκίνητα ασφαλείας του επέτρεψαν να κάνει την ανατροπή και να πάρει τη νίκη.

Στην εκκίνηση, ύστερα από επιλογή της Ferrari όπως αποδείχτηκε, ο Φέτελ έφυγε καλύτερα, προσπέρασε τον Χάμιλτον και στη συνέχεια και τον Λεκλέρκ και βρέθηκε στην πρώτη θέση.

Τα δύο κόκκινα μονοθέσια γύριζαν χωρίς να αντιμετωπίζουν κάποια απειλή και το μόνο που είχε ενδιαφέρον για αρκετούς γύρους ήταν το team radio της Scuderia. Ο Λεκλέρκ περίμενε πότε ο Φέτελ θα τον αφήσει να προσπεράσει, όμως ο Γερμανός έκανε συνεχώς ταχύτερους γύρους με τον Μονεγάσκο να αδυνατεί να τον φτάσει.

Ο Λεκλέρκ ήταν ο πρώτος που μπήκε στα πιτ στον 23 γύρο και όλα έδειχναν ότι η Ferrari θα αποκαταστούσε την τάξη με τον Φέτελ στα πιτ. Ο Γερμανός μπήκε και εκείνος για αλλαγή ελαστικών στον 28ο γύρο, όμως εκεί τελείωσε ο αγώνας του. Το μονοθέσιο της Ferrari εγκατέλειψε τον Γερμανό και εκεί άλλαξαν τα πάντα.

Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έδωσε το πλεονέκτημα στις Mercedes που μπήκαν στα πιτ, άλλαξαν ελαστικά και πήραν το πάνω χέρι. Η Ferrari αποφάσισε να ξαναβάλει στα πιτ τον Λεκλέρκ για να του βάλει ξανά τη μαλακή γόμα μπας και καταφέρει να ανατρέψει την κατάσταση. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε πίσω από τον Μπότας, προσπάθησε να τον περάσει, αλλά ο Φινλανδός έκανε εξαιρετικά τη δουλειά του, κράτησε τη δεύτερη θέση και ο Λιούις Χάμιλτον πήρε εύκολα τη νίκη.

Παράλληλα, ο Βρετανός πήρε και τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο, αφού ο Φερστάπεν που προσπάθησε να κατεβάσει το χρόνο του στο τέλος του αγώνα δεν τα κατάφερε. Ειδική αναφορά πρέπει να κάνουμε και στον αγώνα του Άλμπον ο οποίος εκκίνησε μέσα από τα πιτ και κατάφερε να τερματίσει στην πέμπτη θέση.

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ