X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Ένα νέο βήμα εξέλιξης της Ferrari SF21 στη Βαρκελώνη

Η Scuderia φέρεται να έχει αποφασίσει να χρησιμοποιήσει το προσεχές τριήμερο στο GP Ισπανίας το ανασχεδιασμένο δάπεδο του μονοθεσίου της, για να κάνει άλλο ένα -σημαντικό- βήμα απόδοσης.

Δεδομένης της σπουδαιότητας του δαπέδου στα φετινά μονοθέσια, ειδικά στην απόληξή του (περιμετρικά των πίσω τροχών), η Ferrari μπορεί έτσι να ανακτήσει λίγο από το χαμένο έδαφος από τη McLaren -αλλά και από την Alpine, που φάνηκε ιδιαίτερα βελτιωμένη στο Πορτιμάο- στη μάχη των μέσης δυναμικής ομάδων για την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Η ιταλική ομάδα δοκίμασε στις ελεύθερες δοκιμές του αγώνα της Πορτογαλίας το νέο δάπεδο, αλλά δεν το χρησιμοποίησε στις δοκιμές κατάταξης ή στον αγώνα, εκεί. Ήθελε, περισσότερο, να συγκεντρώσει δεδομένα και να τα συγκρίνει με εκείνα που είχε λάβει από την αεροσήραγγα και τον προσομοιωτή για την απόδοση του ανασχεδιασμένου δαπέδου.

Σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα Corriere della Sera, μετά από αυτή την εξέλιξη της φετινής SF21, η Scuderia θα στρέψει ολοκληρωτικά την προσοχή και τις υποδομές της στο ριζικά ανασχεδιασμένο -βάσει των μεγάλων αλλαγών κανονισμών- μονοθέσιο του 2022. Το ίδιο αναμένεται να κάνουν και όλες οι ομάδες της Formula 1.

«Αν υπάρχει μια σεζόν που όλα θα μείνουν σταθερά, είναι η φετινή» είπε ο Κάρλος Σάινθ. «Οι ομάδες δεν μπορούν να κάνουν μεγάλα άλματα απόδοσης, διότι οι αλλαγές του 2022 είναι τόσο μεγάλες - πρέπει να αφιερώσεις το 90 τοις εκατό των προσπαθειών σου σε αυτές. Ακόμα κι έτσι, όμως, μπορείς να κάνεις μικρά βήματα προόδου, όπως αυτό που έκανε η Alpine [στην Πορτογαλία]. Μετά τους δύο πρώτους αγώνες ήταν πολύ μακριά, και ξαφνικά στο Πορτιμάο είχαν το ταχύτερο μονοθέσιων των ομάδων μέσης δυναμικής».


Ο Ισπανός, που θα τρέξει στον αγώνα της Κυριακής για πρώτη φορά στην πατρίδα του ως οδηγός της Ferrari, θέλει αυτή τη φορά να μετουσιώσει σε ένα κορυφαίο αποτέλεσμα την εξαίρετη ταχύτητα που επέδειξε στις δοκιμές του Πορτιμάο - κυρίως με την κατάκτηση της πέμπτης θέσης της εκκίνησης.

Ο Κάρλος τερμάτισε τελικά στην 11η θέση του GP Πορτογαλίας λόγω, όπως είπε, ενός λάθους στη στρατηγική: της επιλογής να βάλει τη μέση γόμα στο πιτ-στοπ του, η οποία παρουσίασε πολύ έντονη φθορά και έκανε τον Ισπανός εύκολη «λεία» για άλλους οδηγούς που είχαν επιλέξει τη σκληρή γόμα.

«Εκ των υστέρων, είδαμε ότι η σκληρή γόμα ήταν η πιο δυνατή, ειδικά στο αυτοκίνητό μας. Πασχίσαμε πολύ με τη μέση γόμα, και πρέπει να καταλάβουμε για ποιο λόγο είδαμε τόση φθορά με αυτήν - για ποιον λόγο δεν απέδιδε ο συνδυασμός αυτοκινήτου και μέσης γόμας. Με τα δεδομένα που είχαμε πριν τον αγώνα, θεωρήσαμε ότι η στρατηγική μαλακής-μέσης γόμας θα ήταν εντάξει, αλλά ξεκάθαρα δεν ήταν», εξήγησε ο Σάινθ.

Και κατέληξε: «Μπορούσαμε να κερδίσουμε [στην Πορτογαλία] μια πέμπτη ή έκτη θέση αν εκτελούσαμε σωστά όσα έπρεπε στον αγώνα, με βάση την ταχύτητα που είχαμε δείξει το προηγούμενο διήμερο. Έχουμε πολλά να αναλύσουμε αυτές τις μέρες και είμαι σίγουρος ότι θα πάμε μπροστά».


Πράγματι, αν και δεν κέρδισε τη McLaren του Λάντο Νόρις, ο Σαρλ Λεκλέρ τερμάτισε μέσα στην εξάδα - αφού πρώτα ο Σάινθ παραχώρησε χωρίς αντίρρηση στον Μονεγάσκο τη θέση του, καθώς ο τελευταίος είχε πολύ ανώτερο ρυθμό λόγω των σκληρών ελαστικών.

Ήταν μια κίνηση, του Σάινθ, που χαροποίησε τον αγωνιστικό διευθυντή της Scuderia, Ματία Μπινότο. Ο Ιταλός είπε πως ο Σάινθ, βλέποντας τη διαφορά απόδοσης με τα διαφορετικά ελαστικά «παραχώρησε τη θέση του αμέσως. Αυτό δείχνει πολλά για τον τρόπο που αντελήφθη το μήνυμά μας. Νομίζω πως όταν έχεις οδηγούς που καταλαβαίνουν ποιες είναι οι προτεραιότητες, και υποστηρίζουν την ομάδα, αυτό πάντοτε σου δίνει χαρά».

Photo credits: Associated Press / Media Ferrari

TAGS FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ