X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ελαστικά και στρατηγικές για το βρετανικό GP

Silverstone, Northamptonshire, UK. Friday 14 July 2017. World Copyright: Glenn Dunbar/LAT Images ref: Digital Image _X4I3216 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Η ώρα της μεγάλης μάχης του Σίλβερστοουν, στο πλαίσιο του δέκατου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, πλησιάζει. Η στρατηγική των ομάδων και το θέμα με τα ελαστικά.

Λίγη ώρα απομένει για την εκκίνηση του Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας, που διεξάγεται και φέτος στη θρυλική πίστα του Σίλβερστοουν. Με τον καιρό κλασικά… βρετανικό και απρόβλεπτο, ομάδες και οδηγοί καταστρώνουν τα πλάνα τους με στόχο το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Προφανώς αν βρέξει στο Νορθάμπτονσαϊρ, τα περισσότερα πλάνα πάνε στο καλάθι των αχρήστων και ο αγώνας μπορεί κάλλιστα να εξελιχθεί σε λοταρία. Τι γίνεται όμως αν το οδόστρωμα παραμείνει στεγνό στους 52 γύρους του δέκατου αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1;

Ας δούμε πρώτα τις στρατηγικές. Σύμφωνα με τις προσομοιώσεις της Pirelli, η καλύτερη επιλογή αφορά σε δύο pit stop. Βασιζόμενη στην περιορισμένου ρυθμού πτώση στην απόδοση της πολύ μαλακής γόμας λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, οι Ιταλοί κάνουν λόγο για δύο stint 15 γύρων με την super soft, προτού χρησιμοποιηθεί η μαλακή γόμα για το υπόλοιπο του αγώνα.

Αν κάποια ομάδα επιλέξει ένα pit stop, η πρόβλεψη θέλει τη super soft γόμα να διατηρείται για 21 γύρους, προτού χρησιμοποιηθεί η μαλακή. Όλα αυτά, αν φυσικά δεν χρειαστεί να δούμε ελαστικά ενδιάμεσων ή ακραίων καιρικών συνθηκών.

Σε ότι αφορά στα σλικ, μόνο οι οδηγοί της Ferrari έχουν ακριβώς τις ίδιες διαθέσιμες επιλογές, με ένα πατημένο σετ μέσης γόμας, δύο αχρησιμοποίητα μαλακής και τρία πατημένα πολύ μαλακής. Όπως μπορείτε να δείτε στο πολύ ενδιαφέρον infographic, λίγο πολύ τις ίδιες κινήσεις θα μπορεί να κάνει και ο Lewis Hamilton αφού δύσκολα θα δούμε τη μέση γόμα σήμερα.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ