X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Ροβάνπερα ταχύτερος στην Πλατεία Νερού- Οι ειδικές τις Παρασκευής

Rovanpera SSS Winner MEDIA ACROPOLIS RALLY

ΤΟ ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023 ξεκίνησε με την Υπερειδική Διαδρομή στο φαληρικό Δέλτα, στην πλατεία Νερού, στην οποία τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο πρωταθλητής Κάλε Ροβάνπερα της Toyota με την τριάδα Λάπι-Νεβίλ-Σόρδο της Hyundai μέσα σε μισό δευτερόλεπτο πίσω του.

Η αυλαία του 10ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ άνοιξε στις 18:00 το απόγευμα με την εκκίνηση κάτω από την Ακρόπολη. Από εκεί τα πληρώματα κατευθύνθηκαν στο Φάληρο για την πρώτη αγωνιστική δοκιμασία του τετραημέρου, την ασφάλτινη Υπεριειδική της πλατείας Νερού, εμπρός σε αρκετές χιλιάδες θεατές.

Σε αντίθεση με το ΟΑΚΑ πέρσι, στη φετινή Υπερειδική δεν υπήρχε κατά μέτωπον μάχη ανά ζεύγη αλλά μάχη κάθε πληρώματος αποκλειστικά με το χρονόμετρο. Αυτό σταμάτησε στο 1:32.9 για τον Κάλε Ροβάνπερα, που έμελλε να είναι ο ταχύτερος γύρος αυτού του απογεύματος.

Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε, έτσι, με τον καλύτερο τρόπο τη μάχη του για τον φετινό τίτλο με τον ομόλογό του στην Toyota Έλφυν Έβανς - ο οποίος αντιθέτως περιορίστηκε στην 12η θέση της Υπερειδικής, χάνοντας 2,8 δευτερόλεπτα από τον Ροβάνπερα.

EKO ACROPOLIS RALLY / TWITTER

Μια ιδιαιτερότητα της δοκιμασίας αυτής ήταν ότι οι περισσότεροι οδηγοί επέλεξαν να αγωνιστούν απόψε με έναν συνδυασμό σκληρής και μαλακής γόμας, καθώς δεν έχουν το δικαίωμα αλλαγής ελαστικών για τις πρώτες χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της περιοχής του Λουτρακίου αύριο το πρωί.

Σε απόσταση 4 και 5 δέκατων του δευτερολέπτου πίσω από τον Ροβάνπερα στην Υπερειδική ακολούθησαν οι τρεις εργοστασιακοί οδηγοί της Hyundai, με τον Φινλανδό Εσαπέκα Λάπι ελάχιστα ταχύτερο από τον Τιερί Νεβίλ και τον Ντάνι Σόρδο. "Δεν είμαι σίγουρος ότι προτιμά κανείς τις απρόβλεπτες [καιρικές] συνθήκες που μπορούν να είναι πολύ απαιτητικές, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ διασκεδαστικός αγώνας", είπε ο Λάπι στον τερματισμό.

Τον πέμπτο χρόνο, δύο δέκατα πίσω από τον Σόρδο, σημείωσε ο Οτ Τάνακ της M-Sport Ford, λέγοντας πως "η προτεραιότητά μας είναι να διατηρήσουμε σταθερή απόδοση στον αγώνα χωρίς δράματα", ενόψει του τριημέρου στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας.

Ο πολυπρωταθλητής του WRC Σεμπαστιάν Οζιέ, που γύρισε στο μπάκετ μετά το Ράλι Σαφάρι στο πλαίσιο του περιορισμένου του φετινού προγράμματος, έκανε τον ίδιο χρόνο με τον ομόλογό του στην Toyota Τακαμότο Κατσούτα για την 6η θέση. Τη δεκάδα έκλεισε ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ της M-Sport και το δίδυμο της WRC2 Αντρέας Μίκελσεν και Νικολάι Γκριάζιν. Ταχύτεροι Έλληνες ήταν οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, με το Hyundai i20 N της κατηγορίας WRC2.

Η πρώτη πλήρης ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2023, η αυριανή (8/9) περιλαμβάνει το πρωί τις δύο περάσματα από την ΕΔ Λουτράκι και ένα από τα Πίσσια ενδιάμεσα, και το μεσημέρι τις ΕΔ Λιβαδειά και Ελάτεια καθώς οι αγωνιζόμενοι θα κινηθούν βόρεια προς το κέντρο του αγώνα, στην πόλη της Λαμίας.

TAGS EKO ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ