X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Διαθέσιμη ξανά η υβριδική μηχανή του Alonso

Spa Francorchamps, Belgium. Sunday 27 August 2017. Fernando Alonso, McLaren, on the grid. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _R3I1331 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

H Honda δεν βρήκε κακώς κείμενα και επέστρεψε την υβριδική μηχανή στη McLaren για να χρησιμοποιηθεί και στο ιταλικό Grand Prix.

Σε προηγούμενο άρθρο σας ενημερώσαμε για τα αποτελέσματα της έρευνας που έκαναν οι μηχανικοί της Honda στην υβριδική μηχανή που «φορούσε» η MCL32 του Fernando Alonso στο Grand Prix του Βελγίου.

Καθώς, λοιπόν, οι Ιάπωνες δεν βρήκαν το παραμικρό πρόβλημα, «αδειάζοντας» ουσιαστικά τον Ισπανό που εγκατέλειψε στο Σπα επικαλούμενος αστοχία της συγκεκριμένης υβριδικής μηχανής, του την έστειλαν πίσω!

Είναι διαθέσιμη προς χρήση στο Grand Prix Ιταλίας, που διεξάγεται αυτό το τριήμερο στη θρυλική πίστα της Μόντσα. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως η McLaren θα επιλέξει να τη χρησιμοποιήσει καθώς δεν αποκλείεται να έχει στη διάθεσή της αναβαθμισμένη έκδοση.

Η Honda έχει φέρει και αυτή στην Ιταλία αλλά παρότι υπόσχεται πως θα προσφέρει αυξημένη ισχύ, διστάζει να τη χρησιμοποιήσει για λόγους αξιοπιστίας.

Spa Francorchamps, Belgium. Saturday 26 August 2017. Fernando Alonso, McLaren MCL32 Honda. Photo: Andrew Hone/McLaren ref: Digital Image _ONZ9891 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Αν αυτοί οι φόβοι ξεπεραστούν, τότε θα συνεπάγονται και ποινή 35 θέσεων στο grid καθώς ο Alonso έχει προ πολλού ξεπεράσει το όριο χρήσης τεσσάρων υβριδικών μηχανών που αφορά όλη τη σεζόν. Και κάθε νέα αλλαγή φέρνει και ποινές.

Όσο για την επιλογή αυτές να έρθουν τώρα, είναι εύλογη καθώς η μάχη στο «Ναό της Ταχύτητας» είναι αυτή στις οποίες η McLaren έχει τις λιγότερες πιθανότητες για ένα καλό αποτέλεσμα, λόγω της σημαντικής υστέρησης των Honda έναντι του ανταγωνισμού.

Άντιθετα, στον επόμενο αγώνα που διεξάγεται στους δρόμους της Σιγκαπούρης που κρύβουν κάθε αδυναμία της μονάδας ισχύος, τονίζοντας παράλληλα τις αρετές του σασί, η ιστορική βρετανική ομάδα έχει τις περισσότερες ελπίδες για ένα καλό αποτέλεσμα από κάθε έναν εκ των οκτώ αγώνων που απομένουν για να πέσει η καρό σημαία για το 2017.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ