X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Δεν θέλει το Νο1 ο Χάμιλτον

Η FIA ανακοίνωσε τους αριθμούς των οδηγών για το 2015 με τον Λιούις Χάμιλτον να παραμένει πιστός στο Νο44.

Ίσως για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της Φόρμουλα 1 το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή δεν θα φέρει τον αριθμό "1".

Ο Λιούις Χάμιλτον επιμένει να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το Νο44 με το οποίο κατέκτησε για δεύτερη φορά στην καριέρα του τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

" Το 44 είναι ο αριθμός μου. Κατέκτησα τον πρώτο μου τίτλο με το "44" στα καρτ, οπότε θα ρωτήσω την ομάδα αν μπορώ να κρατήσω τον αριθμό", είχε δηλώσει ο Χάμιλτον σε ερώτηση που του έγινε στο Άμπου Ντάμπι.

Πέρα από προληπτικούς λόγους, η απόφαση του Χάμιλτον γίνεται και για εμπορικούς λόγους, αφού χτίζει το brand του γύρω από το "44". Το παράδειγμα του Βαλεντίνο Ρόσι που έχει μείνει πιστός σε όλη την καριέρα του στο Νο46 και έχει χτίσει ολόκληρη αυτοκρατορία γύρω από το συγκεκριμένο αριθμό αποτελεί οδηγό για τον Χάμιλτον, σύμφωνα με παλαιότερη δήλωση του.

Βέβαια αν έχει λόγο η Mercedes, τότε ο Χάμιλτον θα πρέπει να συμβιβαστεί με το Νο1. Στη McLaren για παράδειγμα ο Ρον Ντένις δεν θα το δεχόταν ποτέ.

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ θα ξεκινήσει την καριέρα του στη Ferrari με το Νο5, αριθμό που είχε κατοχυρώσει από το 2014, έναν αριθμό που έχει συνδεθεί με τον Νάιτζελ Μάνσελ.

Η Toro Rosso που ξεκινάει με δύο ρούκι, τους Μαξ Φερστάπεν και Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ δεν έχει δώσει επίσημα τους αριθμούς των δύο οδηγών, ενώ το ίδιο έχει κάνει και η Sauber με τον Φελίπε Νασρ.

Η λίστα:

0 Felipe Nasr Sauber Ferrari V6 Turbo
0 Carlos Sainz Jnr Toro Rosso Renault Energy F1-2014 1.6 V6 t
0 Max Verstappen Toro Rosso Renault Energy F1-2014 1.6 V6 t
3 Daniel Ricciardo Red Bull Renault Energy F1-2014 1.6 V6 t
5 Sebastian Vettel Ferrari Ferrari V6 Turbo
6 Nico Rosberg Mercedes Mercedes PU106A Hybrid
7 Kimi Räikkönen Ferrari Ferrari V6 Turbo
8 Romain Grosjean Lotus F1 Team Mercedes PU106A Hybrid
9 Marcus Ericsson Sauber Ferrari V6 Turbo
11 Sergio Pérez Force India Mercedes PU106A Hybrid
13 Pastor Maldonado Lotus F1 Team Mercedes PU106A Hybrid
14 Fernando Alonso McLaren Honda
19 Felipe Massa Williams Mercedes PU106A Hybrid
22 Jenson Button McLaren Honda
26 Daniil Kvyat Red Bull Renault Energy F1-2014 1.6 V6 t
27 Nico Hulkenberg Force India Mercedes PU106A Hybrid
44 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes PU106A Hybrid
77 Valtteri Bottas Williams Mercedes PU106A Hybrid
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ