X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Δεν έχουμε ελπίδες χωρίς αναβάθμιση της W12"

Ο Λουίς Χάμιλτον μετά την ήττα του στο γκραν πρι της Αυστρίας | 27 Ιουνίου 2021 © 2021 DARKO VOJINOVIC/AP IMAGES

Ο Χάμιλτον έμεινε για πρώτη φορά μετά τις αρχές του 2018 για τέταρτο διαδοχικό αγώνα χωρίς νίκη, ανήμπορος να απειλήσει τον Μαξ Φερστάπεν στο GP της Στυρίας, και είπε ότι μόνο μια αναβάθμιση του μονοθεσίου της Mercedes θα του επιτρέψει να πιέσει την RB-Honda.

Ο Χάμιλτον μετά το GP της Στυρίας όπου τερμάτισε στη δεύτερη θέση άφησε και πάλι να εννοηθεί ότι η RBR δέχθηκε μια σημαντική αναβάθμιση του κινητήρα της Honda στο προηγούμενο GP, στο Πολ Ρικάρ της Γαλλίας, οπότε ήταν προγραμματισμένη η αντικατάσταση των κινητήρων του Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεθ.

Ωστόσο, η αναβάθμιση της Mercedes W12 μοιάζει αδύνατη σε μια εποχή που πλέον, όπως έχει επιβεβαιώσει ο διευθυντής της ομάδας Τότο Βολφ, όλοι στο Μπράκλεϊ έχουν στρέψει την προσοχή τους στο σχεδιασμό του μονοθεσίου του 2022, διότι αυτό θα διέπεται από νέους κανονισμούς.

"Πρέπει να βρούμε λίγη ταχύτητα, χρειαζόμαστε κάποιου είδους αναβάθμιση, πρέπει να πιέσουμε. Δεν ξέρω σε ποιον τομέα, αν πρέπει να είναι στην πίσω πτέρυγα ή αν πρόκειται για την εξέλιξη του κινητήρα - όπου κι αν είναι, πρέπει να βρούμε περισσότερη ταχύτητα", είπε ο Χάμιλτον.

Ο Βρετανός έχει μείνει 18 βαθμούς πίσω από τον Φερστάπεν στην κορυφή του πρωταθλήματος, μετά τον 8ο από τους 23 αγώνες της φετινής F1, και είπε σχετικά με αυτό πως "προσπαθώ να μην απασχολώ τον εαυτό μου με αυτό. Εννοώ, είναι ταχύτεροι και δεν υπάρχουν πολλά που να μπορώ να κάνω από αυτή την άποψη, παρά μόνο να προσπαθώ να κάνω το καλύτερο που μπορώ σε κάθε αγώνα".

Τέλος, μιλώντας για την αδυναμία του να απειλήσει τον Φερστάπεν στο σημερινό GP Στυρίας, τόνισε: "Προσπαθούσα να μείνω κοντά του, αλλά με την ταχύτητά τους, έχοντας προφανώς κάνει κάποιες μεγάλες βελτιώσεις στους τελευταίους αγώνες, ήταν αδύνατον. Ήταν βασικά λίγο μοναχικός αγώνας. Δεν ξέρω πού χάνουμε όλο το χρόνο, αλλά στις συστοιχίες γύρων δείχνουν λίγο καλύτεροι, δείχνουν να είναι σε θέση να συμπληρώνουν όλους αυτούς τους διαδοχικούς γύρους. Προφανώς στις ευθείες χάνουμε πολύ, ή έτσι αισθανόμαστε, αλλά ως ομάδα πήραμε αρκετούς βαθμούς σήμερα και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε".

TAGS FORMULA 1 ΑΥΣΤΡΙΑ GP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ