X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Αρχηγού Λεμπ παρόντος!

O Ντάνι Σόρδο κυριάρχησε την πρώτη μέρα στο Ράλι Μεξικού, όμως ο Σεμπαστιάν Λεμπ τον ακολουθεί με διαφορά μόλις 7,2 δευτερόλεπτα στον πρώτο του αγώνα στο WRC μετά από τρία χρόνια.

Τόσο ο Ισπανός της Hyundai όσο και ο Γάλλος της Citroen αξιοποίησαν την ευνοϊκή τους θέση εκκίνησης στις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του Μεξικού, καθώς, ως γνωστόν, όσοι εκκινούν από τις πρώτες θέσεις στις χωμάτινες Ειδικές έχουν το μειονέκτημα της χρονοτριβής σε σαθρό έδαφος, το οποίο καθαρίζουν για τους υπόλοιπους.

Το πρόβλημα αυτό αντιμετώπισαν οι δύο επικεφαλής της βαθμολογίας, Τιερί Νεβίλ και Σεμπαστιάν Οζιέ, που εκκινώντας από τις δύο πρώτες θέσεις σύντομα έχασαν την επαφή με την κορυφή. Ο Οζιέ έμεινε να διεκδικεί την 5η θέση από τον Αντρέας Μίκελσεν, ενώ ο Νεβίλ έχασε επιπλέον χρόνο με ένα πρόβλημα στον κινητήρα το πρωί κι ένα πρόβλημα τροφοδοσίας το απόγευμα. Έτσι ο Βέλγος επικεφαλής του πρωταθλήματος έμεινε στην 7η θέση, και δύο λεπτά μακριά από την κορυφή.

Τίποτα, ωστόσο, δεν μειώνει την πρωτοπορία των δύο πολύπειρων Σόρδο και Λεμπ στην κορυφή. Ο Γάλλος, μάλιστα, στην πρώτη του αγωνιστική μέρα στο σπορ μετά το Ράλι Μόντε Κάρλο του 2015, κέρδισε και δύο Ειδικές Διαδρομές στο απογευματινό loop, τις Ελ Τσοκολάτε 2 και Ορτέγκα 2, για να μειώσει την υστέρησή του από τον Σόρδο από τα 15 δευτ. που ήταν στο μεσημεριανό Σέρβις, στα 7,2 δευτ. στο τέλος της ημέρας.

Ένα μικρό λάθος του Μικ το απόγευμα επέτρεψε στον Οτ Τάνακ να περάσει στην 3η θέση, ενώ οι ομόλογοι του Εσθονού στην Toyota, Εσαπέκα Λάπι και Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα υπερθέρμανσης του κινητήρα. Αυτά ανάγκασαν την ομάδα να γυρίσει το anti-lag του Turbo σε ρυθμίσεις ασφαλείας, θυσιάζοντας έτσι αρκετή από την ισχύ του κινητήρα. Επιπλέον, ο Λάπι είχε μικρή έξοδο στην 7η Ειδική, και στην επόμενη ο Λάτβαλα εγκατέλειψε με πρόβλημα στον εναλλάκτη - αλλά θα επιστρέψει στο 2ο σκέλος.

Τέλος, ο έτερος εργοστασιακός της M-Sport Ford, Έλφυν Έβανς, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει έπειτα από μια πολύ σφοδρή έξοδο στην 4η Ειδική, όταν προσέκρουσε με 6η ταχύτητα σε ανάχωμα. Παρότι το ατύχημα δεν άφησε το Fiesta WRC με τερματικές ζημιές, προκάλεσε διάσειση στο συνοδηγό του Βρετανού, Ντάνιελ Μπάριτ.

WRC - ΡΑΛΙ ΜΕΞΙΚΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

(Μετά την 10η ΕΔ)

1. Σόρδο (Hyundai i20 WRC) 1:47:55.4

2. Λεμπ (Citroen C3 WRC) +7.2

3. Τάνακ (Toyota Yaris WRC) +11.0

4. Μικ (Citroen C3 WRC) +25.0

5. Οζιέ (Ford Fiesta WRC) +30.2

6. Μίκελσεν (Hyundai i20 WRC) +31.7

7. Νεβίλ (Hyundai i20 WRC) +2:01.9

8. Τίντεμαντ (Skoda Fabia R5) +5:05.6

9. Γκρίνσμιτ (Ford Fiesta R5) +8:13.0

10. Χέλερ (Ford Fiesta R5) +12:33.8

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ