X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αντιδράσεις για τη μείωση του "team radio"

(L to R): Toto Wolff (AUT) Mercedes AMG F1, Lewis Hamilton (GBR) Mercedes AMG F1, Nico Rosberg (GER) Mercedes AMG F1 and Ross Brawn (GBR) Mercedes AMG F1 Team Principal with the new Mercedes AMG F1 W04. Mercedes AMG F1 W04 Launch, Jerez, Spain, Monday 4 February 2013. DAVENPORT/SUTTON

Δεν έχουν πάρει με καλό μάτι τη μείωση του team radio οι άνθρωποι των ομάδων της F1 και ήδη ο Τότο Βολφ εξέφρασε τις αντιρρήσεις του ανοικτά.

Απαγορεύεται πλέον ρητά η καθοδήγηση των ομάδων της Φόρμουλα 1 στους οδηγούς τους κατά τη διάρκεια του αγώνα μέσω του team radio.

Αυτό έχει προκαλέσει αντιδράσεις στις ομάδες της F1 και στο GP της Σιγκαπούρης περιμένουν να μάθουν περισσότερες λεπτομέρειες.

Ήδη, το αφεντικό της Mercedes, Τότο Βολφ, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για το θέαμα. "Έχει αποφασιστεί να χρησιμοποιούμε λιγότερο το team radio. Είναι μια αμφιλεγόμενη και πολύπλοκη απόφαση. Θα χρειαστεί να μας εξηγήσουν για να καταλάβουμε πώς να λειτουργούμε με αυτό.

Η οδηγία δεν είναι ακόμη σαφής και σίγουρα θα υπάρξουν αναπόφευκτες αντιδράσεις, γι’ αυτό θα χρειαστούν περεταίρω διευκρινήσεις" ήταν το σχόλιο που έκανε.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ