X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο και Φέτελ σε ρόλο κομπάρσου

GP RUSSIA - 11/10/2014 © FOTO STUDIO COLOMBO X FERRARI © FOTO STUDIO COLOMBO

Ο Ισπανός και ο Γερμανός δεν ελπίζουν σε πολλά, με την 7η και 10η θέση στην εκκίνηση, και με την έλλειψη ταχύτητας των μονοθεσίων τους.

Στην όλο και πιο απογοητευτική κατάληξη των μεγάλων κεφαλαίων της καριέρας τους στις Ferrari και Red Bull, οι Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ προετοιμάζονται να περάσουν το GP Ρωσίας σε ρόλο «κομπάρσου» - καθώς και οι δύο ανέφεραν μετά το τέλος των δοκιμών κατάταξης ότι δεν έχει βγει αυτό το τριήμερο στην επιφάνεια η όποια ταχύτητα των μονοθεσίων F14 T και RB10.

Ο Ισπανός θα εκκινήσει από την 7 θέση και ο Γερμανός από την 10, την οποία κέρδισε έπειτα από την ποινή πέντε θέσεων στον Κέβιν Μάγκνουσεν της McLaren για αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων. Και θα είναι δύσκολο να ανελιχθούν στην κατάταξη, όπως υποστηρίζει ο Αλόνσο, λόγω των περιορισμένων σημείων προσπεράσεων στο Σότσι και της έλλειψης δυνατότητας για μεγάλες στρατηγικές διαφοροποιήσεις στον αγώνα.

Ο «Ελ Νάνο» συνέχισε: «Θα είναι σημαντικό να εκκινήσουμε καλά, να κερδίσουμε θέσεις μέχρι τη δεύτερη στροφή. Μετά από αυτό, θα είναι δύσκολο να προσπεράσουμε, υποθέτω, στην πίστα - και η στρατηγική τείνει προς το ένα πιτ-στοπ για όλους, καθώς η ταχύτητα στα πιτς έχει περιοριστεί στα 60 χλμ./ώρα. Συνεπώς, από αυτή την άποψη η εκκίνηση θα είναι κρίσιμη αύριο».

Σχετικά με την απόδοση της Ferrari F14 T στη Ρωσία, ο Αλόνσο εξήγησε: «Δεν είμαστε τόσο ανταγωνιστικοί όσο σε άλλα σιρκουί τελευταία. Πασχίζουμε λίγο με την ταχύτητα στον ένα γύρο. Το αυτοκίνητο δεν είχε προβλήματα υποστροφής ή υπερστροφής και δεν αλλάξαμε πολύ τις ρυθμίσεις στη διάρκεια του διημέρου. Όμως, όταν περνάς τη γραμμή του τερματισμού υπάρχουν άλλοι που για κάποιο λόγο είναι ένα δευτερόλεπτο ταχύτεροι».

Τον ίδιο λόγο, την ίδια αιτία για την έλλειψη ταχύτητάς του, φαίνεται να αγνοεί σήμερα και ο Φέτελ. Ο πρωταθλητής για τέταρτη φορά φέτος απέτυχε να περάσει στην τρίτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών και στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης.

«Ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα για εμάς εδώ με τόσες ευθείες, όμως είναι πολλές και οι στροφές, ειδικά στο δεύτερο και τρίτο τμήμα της πίστας», είπε ο Γερμανός. «Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου σήμερα το πρωί, αλλά δεν ήταν αρκετό για να πάμε πιο μπροστά στις δοκιμές κατάταξης. Γενικώς η συμπεριφορά του αυτοκινήτου ήταν εντάξει, αλλά όχι στις δοκιμές κατάταξης».

Ο Φέτελ συνέχισε: «Οι κατατακτήριες εδώ ήταν πολύ διαφορετικές, διότι μείναμε με το ίδιο σετ ελαστικών [σε όλη τη διάρκεια της τρίτης περιόδου] επειδή συνήθως βελτιώνεται η απόδοσή τους. Δεν συνέβη έτσι για μένα. Τα πράγματα δυσκόλευαν όλο και περισσότερο όσο περνούσαν οι γύροι. Νομίζω ότι ήμασταν λίγο πιο επιθετικοί. Πάσχιζα με την πρόσφυση του πίσω μέρους. Δεν μπορούσα να κρατήσω την κεκτημένη ταχύτητα που είχα το πρωί μέσα στη στροφή».

«Τελικά μείναμε περίπου στη δέκατη θέση, διότι τόσο γρήγορα ήταν που μπορούσαμε να κινηθούμε. Θα ήταν καλό να τερμάτιζα στο βάθρο αύριο, όμως αν δεν συμβεί κάτι ιδιαίτερο και έχουμε αμετάβλητες συνθήκες, θα είναι πολύ δύσκολο να σημειώσουμε ιδιαίτερη πρόοδο», κατέληξε.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ