X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Άλλη μία χαμένη υβριδική μηχανή για τη Honda

Ο Stoffel Vandoorne θα λάβει ποινή 15 θέσεων στο grid του GP Ρωσίας, καθώς θα χρησιμοποιήσει την πέμπτη MGU-H και των πέμπτο υπέρ-τροφοδότη, πράγμα που σημαίνει πως έχει ήδη ξεπεράσει το ετήσιο (!) όριο των τεσσάρων.

Μία ακόμα υβριδική μηχανή της Honda παρουσίασε τεχνικά προβλήματα, αυτή τη φορά στο φινάλε της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ρωσίας. Συγκεκριμένα στο μονοθέσιο του Stoffel Vandoorne! Οι Ιάπωνες υποπτεύονται πως το πρόβλημα ξεκίνησε από την MGU-K αλλά λόγω του περιορισμένου χρόνου ανάμεσα στα FP1 και FP2, οι μηχανικοί της McLaren αναγκάστηκαν να αλλάξουν όλη την υβριδική μηχανή στην MCL32.

Αυτό σημαίνει πως ο Βέλγος οδηγός θα χρησιμοποιήσει την πέμπτη MGU-H και των πέμπτο υπέρ-τροφοδότη, πράγμα που σημαίνει πως σε αυτά τα δύο μέρη, έχει ήδη ξεπεράσει το ετήσιο (!) όριο των τεσσάρων. Κι αυτό χωρίς να έχει αρχίσει καν ο τέταρτος εκ των είκοσι αγώνων της σεζόν! Πράγμα που συνεπάγεται ποινή 15 θέσεων στο grid του αγώνα του Σότσι.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως η μονάδα ισχύος τόσο του ταλαντούχου οδηγού όσο και του teammate του, Fernando Alonso, έχει την αναβαθμισμένη MGU-H που δοκιμάστηκε στα τεστ εξέλιξης του Μπαχρέιν και με την οποία η Honda ελπίζει να λύσει κάποια από τα προβλήματά της. Η ίδια MGU-H που δεν λειτουργούσε την πρώτη ημέρα δοκιμών αλλά δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως πρόβλημα τη δεύτερη. Με κοινό παρανομαστή πως στη McLaren παραδέχονταν πως δεν υπήρχε εξήγηση ούτε για τα νέα προβλήματα αλλά ούτε και για τη λύση τους!

Όλα αυτά ενώ μετά από τρία Grand Prix σε Αυστραλία, Κίνα και Μπαχρέιν, κανένα μονοθέσιο της ιστορικής βρετανικής ομάδας δεν έχει δει καρό σημαία.

Photo Credits: McLaren Media Centre

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ