X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλλάζει από το GP Ισπανίας η Red Bull

2017 GETTY IMAGES

Η αυστριακή ομάδα θα αναβαθμίσει αεροδυναμικά την RB13 όταν το τσίρκο της F1 έρθει στην Ευρώπη.

Μπορεί η σημαντική αναβάθμιση στην υβριδική μηχανή της Renault να αναμένεται στο Grand Prix του Καναδά τον Ιούνιο, όμως η Red Bull Racing σκοπεύει να αναβαθμίσει σημαντικά τα "όπλα" της σχεδόν ένα μήνα νωρίτερα – συγκεκριμένα από το Grand Prix Ισπανίας!

Παρότι την τελευταία οκταετία οι "ταύροι" είχαν την φήμη εξαιρετικά αποδοτικών αεροδυναμικά μονοθεσίων, πράγμα που έκανε πολλούς από εμάς να πιστεύουν πως θα εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τις φετινές αλλαγές κανονισμών, η RB13 υστερεί. Υστερεί έναντι της Mercedes W8 EQ Power+ αλλά και της Ferrari SF70Η.

Με στόχο λοιπόν την αντεπίθεση, η σχεδιαστική ομάδα της οποίας ηγείται ο κορυφαίος Adrian Newey, θα μας παρουσιάσει το πρώτο βήμα αναβάθμισης, που φέρεται να είναι και… εκτεταμένο.

"Ξεκινήσαμε τη σεζόν με δύο προβλήματα. Το πρώτο αφορούσε κάποια θέματα αξιοπιστίας της υβριδικής μηχανής της Renault, πράγμα που επιβράδυνε το ρυθμό εξέλιξής της ενώ και εμείς από την πλευρά μας, δεν είχαμε το σασί που θα έπρεπε. Όμως δουλεύουμε νύχτα και μέρα για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος. Είμαστε αισιόδοξοι πως θα κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη Βαρκελώνη, όπου θα έχουμε πολλά νέα μέρη. Το σασί μας θα είναι κατά πολύ αναβαθμισμένο", παραδέχθηκε στο f1.com ο Helmut Marko, επικεφαλής του προγράμματος Formula 1 της Red Bull.

Photo Credits: redbullcontentpool.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ