X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αγνώριστη...

Κέρπεν

Σταδιακές αλλαγές μέχρι το 2007 ανακοίνωσε η FIA, οι οποίες θα αφορούν περισσότερο τη μείωση των αεροδυναμικών βοηθημάτων

Η πρώτη ορατή αλλαγή στα μονοθέσια θα πραγματοποιηθεί το 2008, όταν και θα απαγορευτεί σχεδόν οποιοδήποτε αεροδυναμικό βοήθημα εξέχει από το αμάξωμα.

Το 2009 θα δούμε για 1η φορά πτέρυγες οι οποίες θα είναι σχεδιασμένες με τέτοιο τρόπο ώστε κάνουν τα προσπεράσματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ευκολότερα (μάλλον γυρνάμε στις κομένες αεροτομές που είχαμε αναπτύξει παλαιότερα).

Το ίδιο έτος θα χρησιμοποιηθούν και συσκευές οι οποίες θα ανακυκλώνουν την ενέργεια που δημιουργείται από το φρενάρισμα, οι οποίες θα είναι υποχρεωτικές για όλους.

Το 2011 ίσως δούμε και την επιστροφή του υπερσυμπιεστή στην F1, μία λύση που είχε εφαρμοστεί στις αρχές τις 10ετίας του 80 και απαγορεύτηκε στα τέλη της καθώς οι ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων είχαν εισέλθει σε τεράστια επίπεδα.

Σύμφωνα με τη FIA αρκετά από αυτά τα μέτρα θα εξεταστούν προσεκτικά τόσο σε συνεργασία με τους κατασκευαστές που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα όσο και με άλλους ειδικούς από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.







TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ