X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Abbring: "Εντυπωσιακές ταχύτητες"

Ο Kevin Abbring έκανε τον απολογισμό των τριών πρωινών ειδικών διαδρομών και τόνισε πως δεν περίμενε να δει τέτοιες ταχύτητες. Αναλυτικά όλα όσα δήλωσαν στο πρώτο service όλοι οι συμμετέχοντες.

Είναι γνωστό ότι το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα από τα πιο "σκληρά" που υπάρχουν αυτό φαίνεται πως το κατάλαβαν με το "καλημέρα" όλοι οι οδηγοί αφού αρκετοί αντιμετώπισαν προβλήματα, ενώ είχαμε ήδη είχαμε και τις πρώτες εγκαταλείψεις.

Αναλυτικά οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

Οι δηλώσεις των ξένων:

1 BOUFFIER Bryan/PANSERI Xavier CITROEN DS3 RRC: «Το πρωινό θα μπορούσε να είναι καλύτερο. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά εγώ πρέπει να βελτιωθώ. Στο δεύτερο lοop πρέπει να είμαι καλύτερος. Δε θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο».

2 BREEN Craig/MARTIN Scott PEUGEOT 208 T16 R5: «Αρκετά καλό πρωινό. Η αίσθηση του αυτοκινήτου ήταν ικανοποιητική. Δε σχεδιάζουμε αλλαγές στο στήσιμο.»

3 LAPPI Esapekka/FERM Janne SKODA Fabia S2000: «Δεν ήταν και τέλεια για εμάς. Έκανα πολλά λάθη στην 1η ειδική, και στην τελευταία έκανα πρόωρη εκκίνηση, αλλά αυτή είναι η ταχύτητα του αυτοκινήτου σε αυτές τις ειδικές. Τι να κάνουμε;»

4 KAJETANOWICZ Kajetan/BARAN Jaroslaw FORD Fiesta R5: «Το πρωί οι ειδικές ήταν πολύ γλιστερές. Είμαι ευχαριστημένος έως τώρα. Δε νομίζω να αλλάξω κάτι στο αυτοκίνητο, είναι τέλειο.»

5 GRYAZIN Vasily/EREMEEV Dmitry FORD Fiesta S2000: «Ήταν ένα καλό πρωινό για μας. Κάποιες σημειώσεις δεν ήταν καλές. Πολλή ώρα ήμασταν στον κόφτη. Σε κάποια σημεία ήμασταν στον κόφτη για πάνω από 800 μ. Το αυτοκίνητο και η αίσθηση που μου δίνει είναι καλή.»

6 ABBRING Kevin/MARSHALL Sebastian PEUGEOT 208 T16 R5: «Δύσκολο πρωινό. Είδαμε εντυπωσιακές ταχύτητες. Μετά τις αναγνωρίσεις δεν περίμενα ότι θα μπορούσα να εμπιστευτώ τόσο πολύ τις σημειώσεις. Στην τελευταία ειδική σχεδόν έκανα τετ-α-κε, γιατί τράβηξα το χειρόφρενο όταν είδα το ελικόπτερο.»

7 MAGALHAES Bruno/MAGALHAES Carlos Peugeot 207 S2000: «Επιλέξαμε τη σκληρή γόμα στα λάστιχα, και ήταν δύσκολο να αντιληφθούμε τις διακυμάνσεις της πρόσφυσης. Το απόγευμα θα χρησιμοποιήσουμε μαλακότερα λάστιχα.»

8 WIEGAND Sepp/FRANK Christian SKODA Fabia S2000: «Η 1η ειδική ήταν αρκετά καλή, είχαμε καλό ρυθμό. Στη 2η βγήκαμε από το δρόμο και η 3η ήταν πολύ γλιστερή, με πολλή ώρα στον κόφτη. Θα προσπαθήσουμε να βρούμε μεγαλύτερη πρόσφυση, αλλά δε θα κάνουμε μεγάλες αλλαγές το απόγευμα.»

9 TARABUS Jaromir/TRUNKAT Daniel SKODA Fabia S2000: «Πολλά γλιστερά σημεία. Στην 1η ειδική έκανα ένα λάθος σε μια δεξιά φουρκέτα και έχασα το σημείο φρεναρίσματος. Στη 2η δεν ήμουν πολύ καλός στις γραμμές, τώρα θα αλλάξω το στυλ οδήγησής μου.»

10 CONSANI Robert/LANDAIS Vincent PEUGEOT 207 S2000: «Δε γνωρίζουμε ποιο είναι το πρόβλημα ακόμη. Στη 2η ειδική έχασα έναν τροχό, είχα κλατάρισμα και μετά έσπασα το σύστημα διεύθυνσης.»

11 RAOUX Jean Michel / MAGAT Laurent PEUGEOT 207 S2000: «Δεν τα πήγαμε και άσχημα. Το απόγευμα μπορούμε καλύτερα, το αυτοκίνητο είναι απίστευτο.»

12 TLUSTAK Antonin / SKALOUD Jan SKODA Fabia S2000: «Όλα καλά. Καμία αλλαγή στο αυτοκίνητο. Οι πρώτες δύο ειδικές είναι πολύ γρήγορες.»

14 SERDERIDIS Jourdan / MICLOTTE Frederic FORD Fiesta R5: «Όπως τα περιμέναμε. Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν πολύ γρήγορες, και δεν είχα αυτοπεποίθηση. Η 3η ειδική ήταν καλύτερη για μας, γιατί είναι ανηφόρα και κάναμε πολύ καλό χρόνο.»

15 ORSAK Jaroslav / SMEIDLER David SKODA Fabia S2000: «Το πρωινό ήταν αρκετά καλό. Σε επίπεδο ρυθμού προχωράμε βήμα βήμα, αφού είναι η πρώτη φορά με λάστιχα Pirelli.»

18 PUSHKAR Vitaliy / MISHYN Ivan MITSUBISHI Lancer EVO X: «Είχαμε μικροπροβλήματα στα φρένα, κατά τα άλλα όλα καλά.»

19 TIBOR Erdi Jr. / TABORSZKI Attila MITSUBISHI Lancer EVO IX: «Είχαμε μία στιγμή στην 1η ειδική, γιατί χρησιμοποιήσαμε σκληρή γόμα ελαστικών. Ήταν λάθος και γλιστρούσαμε πολύ.»

24 BESSENYEY Zoltan / "YULIANNA" HONDA Civic Type-R: «Όλα καλά. Οι δύο πρώτες ειδικές ήταν γλιστερές. Οι οδηγοί των δικίνητων είναι πολύ κοντά, υπάρχει μεγάλη μάχη για το πόντιουμ, αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι για εμάς αυτό είναι μόνο το ζέσταμα. Το δύσκολο κομμάτι του ράλλυ έρχεται αύριο.»

27 SLAVOV Todor / ILIEV Petar RENAULT Clio R3: «Είχαμε προβλήματα στη 2η ειδική, αφού χτυπήσαμε ένα βράχο στη μέση του δρόμου, με την ποδιά του κινητήρα. Τερματίσαμε την ειδική, αλλά είχαμε διαρροή λαδιού που θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε. Ήταν δύσκολο να φτάσουμε στο σέρβις. Ελπίζω ο κινητήρας να είναι εντάξει, γιατί κάναμε πολλά χιλιόμετρα χωρίς λίπανση.»

Οι δηλώσεις των Ελλήνων

51 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος MITSUBISHI EVO IX: «Στην 3η είχαμε μία μικρή έξοδο, καθώς υπήρχαν πολλά χώματα και χρειαζόταν πολλή προσοχή, καθώς ήταν εύκολο να βγεις από το δρόμο. Το αυτοκίνητο είναι καλό, δεν έχουμε προβλήματα.»

52 NΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - KΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος SUBARU Impreza STi N-12: «Βρισκόμαστε πίσω από τα Mitsubishi, δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να κάνω. Το παλεύω όσο μπορώ. Το αυτοκίνητο είναι καλό, και θα δούμε τι θα γίνει το απόγευμα.»

53 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης SUBARU Impreza WRX STi: «Οι ειδικές είχαν περισσότερο χώμα από όσο περιμέναμε. Στην 1η και τη 2η ε.δ. κάναμε τετ-α-κε. Κατά τα άλλα όλα καλά, το απόγευμα περιμένουμε να πάμε καλύτερα.»

54 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ Γιώργος - ΣΑΪΝΗΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO IX: «Στην πρώτη δεξιά στροφή της 1ης ε.δ. είχαμε μία έξοδο και σπάσαμε το παρμπρίζ και το ψαλίδι. Είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ.»

55 ΚΑΪΤΑΤΖΗΣ Παναγιώτης - ΠΑΠΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Αντώνης MITSUBISHI Lancer EVO IX: «Στο μέσο της πρώτης ε.δ. χάσαμε μέρος της πίεσης του τούρμπο. Στη 2η ε.δ. είχαμε κλατάρισμα και στην 3η ε.δ. πήγαμε καλά, παρά το πρόβλημα με την πίεση του τούρμπο. Ελπίζω να το φτιάξουμε, για να πάμε καλύτερα το απόγευμα.»

56 ΚΑΡΠΑΝΟΣ Νίκος - ΚΑΡΠΑΝΟΣ Δημήτρης MITSUBISHI Lancer EVO X: «Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου, ο οποίος κάνει διακοπές και ρετάρει. Τώρα θα δούμε τι φταίει. Οι ειδικές είναι ικανοποιητικές, αλλά χρειάζονται πολλή προσοχή στα σημεία που θα έχει χώμα.»

57 ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ Διαμαντής - ΖΑΚΧΑΙΟΣ Νικόλαος MITSUBISHI Lancer EVO X: «Ξεκινήσαμε μουδιασμένα στην 1η ε.δ., μετά πήγαμε αρκετά καλά, ενώ η 3η ήταν λίγο δύσκολη, επειδή είχε αρκετά χώματα. Δε θα κάνουμε αλλαγές στο αυτοκίνητο, αφού είναι πολύ καλό.»

58 ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ Ξενοφών - ΤΣΙΑΠΑΣ Αλέξανδρος MITSUBISHI Lancer EVO VI: Εγκατέλειψαν από σπασμένο ψαλίδι στη 2η ε.δ.

59 ΚΑΛΟΥΔΗΣ Άκης - ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ Σπύρος MITSUBISHI Lancer EVO VIII: Εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στα ηλεκτρονικά πριν από την 1η ε.δ.

60 ΠΑΥΛΙΔΗΣ Νικόλαος - HARRYMAN Allan CITROEN DS3 R3T: «Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Κινηθήκαμε λίγο προσεκτικά, για να δούμε τα χώματα στο δρόμο. Στο πρώτο loop κινηθήκαμε στο 80% και τώρα θα αυξήσουμε ρυθμό.»

61 ΑΝΑΔΙΩΤΗΣ Βασίλης - ΜΑΚΡΙΝΟΣ Μανώλης RENAULT Clio Sport: «Δεν είχαμε σημαντικά προβλήματα με το αυτοκίνητο. Μόνο ένα μικρό με τα φρένα. Η ε.δ. Ψάρι δεν ευνόησε το αυτοκίνητό μας στην ανηφόρα, ενώ η κατηφόρα είχε πολύ χώμα στο δρόμο, και ήθελε προσοχή.»

62 ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ Ιωάννης - ΠΕΤΟΥΣΗΣ Εμμανουήλ PEUGEOT 106 S16: Εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο κιβώτιο στην 1η ε.δ.

63 ΧΑΛΔΑΙΟΣ Στέλιος - ΣΑΜΑΡΑΣ Κωνσταντίνος CITROEN C2 R2: «Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα. Στο πρώτο πέρασμα πήγαμε αναγνωριστικά, ενώ είχαμε μαζί μας και δύο ρεζέρβες με ημιβρόχινα λάστιχα, τις οποίες θα κρατήσουμε και τώρα, γιατί ίσως να τις χρειαστούμε.»

64 ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΣ Ιωάννης - KAΡΟΥΣΟΣ Ιωάννης CITROEN Saxo VTS: Μετά τη 2η ε.δ. εγκατέλειψαν με πρόβλημα στα φρένα.

66 ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Μάνος - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη CITROEN C2 R2: Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στη μετάδοση.

68 NOMIKOΣ Ιωάννης - ΡΑΒΑΝΗΣ Ιωάννης SEAT Ibiza Kit Car: «Οι ειδικές είχαν πολλά χώματα από τις μπούκες. Εμείς πήγαμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό.»

69 ΠΕΡΑΚΗΣ Ανδρέας - ΚΟΥΡΟΥΓΚΙΑΟΥΡΗΣ Κωνσταντίνος PEUGEOT 206 Kit Car: Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. μετά από έξοδο.

70 ΚΑΛΑΪΤΖΙΑΝ Ιωάννης - ΜΠΑΣΤΑΣ Θεόδωρος RENAULT Clio Kit Car: Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα.

71 ΜΟΥΡΙΚΗΣ Αλέξανδρος - ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ Χρήστος MITSUBISHI Lancer EVO VI: Εγκατέλειψαν μετά την 1η ε.δ. μετά από πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί από έξοδο.

72 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ Ιωάννης - ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ Ευάγγελος FORD Escort RS2000: Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. μετά από έξοδο.

74 ΜΠΙΣΤΑΣ Ιωάννης - TΣΙΟΥΚΑΣ Αθανάσιος CITROEN C2: Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. με πρόβλημα στα ηλεκτρικά.

75 ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ Ανδρέας - AΦΑΛΩΝΙΑΤΗΣ Μιχάλης CITROEN Saxo VTS: Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. μετά από πρόβλημα στο ψυγείο λαδιού.

76 ΚΑΤΣΑΡΕΛΙΑΣ Εμμανουήλ - ΜΑΡΙΝΟΣ Μιχαήλ VW Golf MK3 GTi: Εγκατέλειψαν στη 2η ε.δ. με πρόβλημα στο ημιαξόνιο.

78 ΜΠΑΣΔΕΛΗΣ Γιώργος - ΔΟΥΡΔΟΥΜΑΣ Παναγιώτης NISSAN Micra Kit Car: Εγκατέλειψαν στην 1η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα.

TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ